“huis bergh”

332 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 58 nuttige stemmen
“huis bergh”
Beoordeeld op 27 september 2016

mooi kasteel met een mooi klein dorp erbij ook de munt slagerij van het kasteel is de moeite waard.museumjaarkaart is hier geldig

Bezocht Maart, 2016

68 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
“Mooi kasteel”
Beoordeeld op 14 september 2016

Mooi kasteel, prachtig ligging. Museum is zeker de moeite waard. Mooie collectie schilderijen. Ook de tuinen rondom is genieten.

Bezocht Augustus, 2016
Rotterdam, Nederland
129 beoordelingen
37 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Tuin welke tuin”
Beoordeeld op 11 september 2016

Reden van bezoek was de tuin.
Die werd in verschillende artikelen bejubeld.
Er is waarschijnlijk veel geld in gestoken.

Bezocht Juli, 2016
Niveau 5 bijdrager
80 beoordelingen
21 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Geweldige ervaring”
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het komt niet vaak voor dat we een eigen kasteeltoren tot onze beschikking hadden. Nu echter wel en zelfs een met een "prive-tuin" waar ons ontbijt werd geserveerd.
De poort gaat om ongeveer half acht 's avonds dicht. Gelukkig hadden we onze eigen sleutel ... En daarna was het plein van de voorburcht van ons!

Bezocht Juli, 2016
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 attractiebeoordelingen
“Erg mooi!”
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuke belevenis gehad in het kasteel. Was er met familie en dochter van 4 jaar. Kasteel entree was 13.50 p.p., dochter mocht gratis naar binnen. In het kasteel kan je vrij rondlopen, op eigen tempo en dus niet perse groepsgebonden. Dat was erg fijn zeker voor mijn dochter die snel afgeleid is. Alleen de toren kamer moet met een groep, dit hebben wij niet gedaan omdat er iemand bij was die geen trappen kon lopen. Het personeel dacht zelfs met ons mee voor een oplossing, boden zelfs aan om bij haar te blijven als wij naar boven gingen. Uit eindelijk zelf besloten een andere keer terug te komen. Het personeel zelf is erg vriendelijk en ook de bediening staat met een glimlach voor je klaar. Mijn dochter mocht een zakje met moeszaad uitzoeken na een speurtocht maar omdat ze alleen nog sla zaadjes hadden mocht ze ook nog een extra cadeautje uitzoeken. Het personeel weet erg veel over het kasteel en staan voor je klaar om je het een en ander te vertellen. Ook op eigen initiatief om uitleg te geven waar je precies naar keek. Kortom is het een erg leuk informatief uitje voor jong en oud.

Bezocht Augustus, 2016

Reizigers die Kasteel Huis Bergh bekeken, bekeken ook

In Kasteel Huis Bergh geweest? Deel je ervaringen!