“Geweldige ervaring”

Kasteel Huis Bergh
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in s-Heerenberg
Attractiegegevens
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het komt niet vaak voor dat we een eigen kasteeltoren tot onze beschikking hadden. Nu echter wel en zelfs een met een "prive-tuin" waar ons ontbijt werd geserveerd.
De poort gaat om ongeveer half acht 's avonds dicht. Gelukkig hadden we onze eigen sleutel ... En daarna was het plein van de voorburcht van ons!

Schrijf een beoordeling

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke belevenis gehad in het kasteel. Was er met familie en dochter van 4 jaar. Kasteel entree was 13.50 p.p., dochter mocht gratis naar binnen. In het kasteel kan je vrij rondlopen, op eigen tempo en dus niet perse groepsgebonden. Dat was erg fijn zeker voor mijn dochter die snel afgeleid is. Alleen de toren kamer moet met een groep, dit hebben wij niet gedaan omdat er iemand bij was die geen trappen kon lopen. Het personeel dacht zelfs met ons mee voor een oplossing, boden zelfs aan om bij haar te blijven als wij naar boven gingen. Uit eindelijk zelf besloten een andere keer terug te komen. Het personeel zelf is erg vriendelijk en ook de bediening staat met een glimlach voor je klaar. Mijn dochter mocht een zakje met moeszaad uitzoeken na een speurtocht maar omdat ze alleen nog sla zaadjes hadden mocht ze ook nog een extra cadeautje uitzoeken. Het personeel weet erg veel over het kasteel en staan voor je klaar om je het een en ander te vertellen. Ook op eigen initiatief om uitleg te geven waar je precies naar keek. Kortom is het een erg leuk informatief uitje voor jong en oud.

1 juli 2016 beoordeeld

Het kasteel biedt diverse lopende voorstellingen en exposities, voor kinderen zijn er aparte weekenden , check website. Het kasteel heeft onlangs zijn parken in oude luister herstelt.

27 juni 2016 beoordeeld

Mooie collectie antieke schilderijen, sfeervolle inrichting een voor kinderen een bezoek aan de wapenkamer, altijd een succes. Tevens een mooi wandelgebied en Een mooie wandeling om het grootste kasteel van Nederland en oudste aangelegde kasteeltuin dat jongstleden helemaal is opgeknapt. Kasteel Bergh is een aanrader voor jong en oud.

27 juni 2016 beoordeeld

Geweldige ervaring, de hele omgeving ademt geschiedenis. Alles is perfect daar ontvangst was heel hartelijk, eten fantastisch en een geweldige torenkamer.
Wat wil een mens nog meer!

Reizigers die Kasteel Huis Bergh bekeken, bekeken ook

In Kasteel Huis Bergh geweest? Deel je ervaringen!