“Een leuk familie Hotel met als uitstekende kok, de eigenaar zelf.”
Beoordeling van Hotel de Lantscroon

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel de Lantscroon
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in s-Heerenberg
4 september 2016 beoordeeld

Een Hotel in een Historisch pand. Vlakbij het grootste Kasteel van Nederland. Dis Kasteel is de moeite van een bezoek waard.
Het restaurant is en een gerenoveerde, met behoud van historie, tot een gezellig restaurant omgetoverd,.
Wij hadden een beneden kamer, was nog niet opgeknapt. Beter de opgeknapte kamer te nemen, zijn mooi opgeknapt.
Vandaar uit een mooie gelegenheid om de prachtige omgeving en Duitsland te verkennen.

Kamertip: Neem een kamer boven die zijn erg goed.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner

17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In de buurt van Huntenpop een hotel geboekt, hotel de Lantscroon heeft een gezellige bar met zit gelegenheid. Restaurant en ontbijt. Diverse leuke terrasjes naast de deur waar je lekker kan lunchen en wat drinken. Hotelkamer op 2e verdieping was redelijk warm, lekkere bedden. Douche met toilet.
Gratis parkeerruimte en fietsenberging.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
8 juli 2015 beoordeeld

De kamer was keurig, geen airco en de ventilator maakt te veel lawaai om nuttig te kunnen zijn. De badkamer was prima en de bedden zijn uitstekend. Het ontbijt was redelijk. Maar elk halfuur klinkt de kerkklok dus werd ik steeds weer wakker geschud en was een gelukkig mens dat ik daar maar een nacht moest slapen.

Kamertip: Slaap in elk geval niet aan de kant van de kerktoren
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

Prima ruime kamers, goede voorzieningen, klantvriendelijke bediening, goed ontbijt buffet (ruime keus), prima kwaliteit/prijsverhouding.
Ruim parkeerterrein achter het hotel, maar je moet het weten te vinden!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is gevestigd in een zeer oud pand. Het ademt een gezellig sfeer uit. Midden in de uitgaanskern van het stadje. We hebben er heerlijk gedineerd en het ontbijt was ook prima. Het personeel is echt super vriendelijk. Een eigen parkeerterrein en de fietsen kunnen in een afgesloten ruimte staan.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
19 december 2014 beoordeeld

Een mooi, klein hotel, waar je al snel het thuisgevoel krijgt. Iedereen is even vriendelijk, de kamer was lekker ruim, wat in ons geval erg prettig was i.v.m mijn immobiliteit.
Het eten is ook erg goed, we hadden een viergangen keuze menu en als er iets is wat je niet lust, wordt er zonder problemen een andere optie gegeven.
De bar is ontzettend knus met leuke zithoekjes.
Ook de omgeving is erg mooi, leuke winkels en eetgelegenheden op loop afstand evenals een prachtig kasteel.
Kortom een toplocatie en superleuk hotel, waar we zeker nog eens terug zullen komen

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
10 december 2014 beoordeeld

In het centrum van 's-Heerenberg naast de kerk en vlakbij de ingang van het kasteel Huis Bergh. Oud pand met in de aanbouw het slaapgedeelte. Gezellige huiskamer met bar. Redelijk ontbijt. Kamer voldoende. Vriendelijke bediening. Alles correct maar eenvoudig.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van s-Heerenberg in overweging
op 11,3 km afstand
Kasteel Huis Bergh
nr. 1 van 1 in s-Heerenberg
10 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel de Lantscroon geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel de Lantscroon

Adres: Molenstraat 12 | 's-Heerenberg, 7041 AE s-Heerenberg, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > s-Heerenberg
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in s-Heerenberg
Prijsklasse: € 78 - € 120 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel de Lantscroon 3*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel de Lantscroon met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?