Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 29/07
  • Roomservice
Gratis annuleren tot 26/07
Zie aanbieding
Villa Ruimzicht(Doetinchem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
B&B Relax and More(s-Heerenberg)
17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In de buurt van Huntenpop een hotel geboekt, hotel de Lantscroon heeft een gezellige bar met zit gelegenheid. Restaurant en ontbijt. Diverse leuke terrasjes naast de deur waar je lekker kan lunchen en wat drinken. Hotelkamer op 2e verdieping was redelijk warm, lekkere bedden. Douche met toilet.
Gratis parkeerruimte en fietsenberging.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
8 juli 2015 beoordeeld

De kamer was keurig, geen airco en de ventilator maakt te veel lawaai om nuttig te kunnen zijn. De badkamer was prima en de bedden zijn uitstekend. Het ontbijt was redelijk. Maar elk halfuur klinkt de kerkklok dus werd ik steeds weer wakker geschud en was een gelukkig mens dat ik daar maar een nacht moest slapen.

Kamertip: Slaap in elk geval niet aan de kant van de kerktoren
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

Prima ruime kamers, goede voorzieningen, klantvriendelijke bediening, goed ontbijt buffet (ruime keus), prima kwaliteit/prijsverhouding.
Ruim parkeerterrein achter het hotel, maar je moet het weten te vinden!

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is gevestigd in een zeer oud pand. Het ademt een gezellig sfeer uit. Midden in de uitgaanskern van het stadje. We hebben er heerlijk gedineerd en het ontbijt was ook prima. Het personeel is echt super vriendelijk. Een eigen parkeerterrein en de fietsen kunnen in een afgesloten ruimte staan.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
19 december 2014 beoordeeld

Een mooi, klein hotel, waar je al snel het thuisgevoel krijgt. Iedereen is even vriendelijk, de kamer was lekker ruim, wat in ons geval erg prettig was i.v.m mijn immobiliteit.
Het eten is ook erg goed, we hadden een viergangen keuze menu en als er iets is wat je niet lust, wordt er zonder problemen een andere optie gegeven.
De bar is ontzettend knus met leuke zithoekjes.
Ook de omgeving is erg mooi, leuke winkels en eetgelegenheden op loop afstand evenals een prachtig kasteel.
Kortom een toplocatie en superleuk hotel, waar we zeker nog eens terug zullen komen

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner