“Ontspannende stopplaats met leuke setting en veel enthousiasme”
Beoordeling van Gon's Theetoentje

Gon's Theetoentje
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Sellingen
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Theetuin. Een heerlijk plekje om even tot rust te komen. Al ons gebak komt uit eigen keuken. Wij serveren ook lunches, ijssorbets en frisdranken. Nieuw: Chai Tea, Chai Tea Latte en Dirty Chai Tea Latte. Kom ook heerlijk genieten van onze Thee- of Koffie Compleet. In 2015 zijn wij open vanaf 24 april tot 7 september.
28 augustus 2020 beoordeeld

Na grote fiets/geocachetocht, hier gestopt om ijscoupe te eten en erna heerlijke losse thee te drinken.
Vriendelijke enthousiaste bediening door de dame. Een uitleg vragen, was niet teveel. Leuk gesprekje mee gevoerd. Snelle bediening. Mooie prijs voor degelijke ijscoupe. De losse thee is zeker een aanrader!
We hadden plaats onder het paviljoentje. Leuke plek en mooi beschut tegen de zon.
Enige wat mij soms wat stoorde was de drukte langs de weg, maar het is vakantie en bovendien kan uitbater hier niets aan doen.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 augustus 2020 beoordeeld

heerlijk gebak aangevuld met een bolletje ijs, heerlijke thee .
setting is ietsje minder , maar dat maakt de taart goed !

Datum van bezoek: juli 2020
24 september 2019 beoordeeld

Een ontzettend gezellig terras met heerlijke koffie en zelf gebakken taart!
Vriendelijke bediening door Gon en haar echtgenoot. Het uitzicht is bijzonder, de koffie is heerlijk en het gebak is een feestje.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden koffie en besloten bij het eerste de beste tentje te stoppen. De koffie was oké ( te veel melk bij een cappuccino ) de taart was voortreffelijk !!! Je zit heerlijk rustig buiten met een mooi uitzicht !!

Datum van bezoek: september 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke citroen-kwarktaart. Vers uit eigen keuken. En dan ook nog zelfgemaakte lemon curd erbij.
Gon en haar man zijn enorm gastvrij, hebben aandacht voor elke gast.
Prachtig tuinterras.
Momenteel de beste pleisterplaats in Sellingen.
Leuk detail: in de speciale fietsenrekken passen ook de brede banden van MTB's.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Gon's Theetoentje bekeken, bekeken ook

Sellingen, Groningen

In Gon's Theetoentje geweest? Deel je ervaringen!