Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

We zaten in een groot huisje. Aardig park en op zich schoon met de nodige eetgelegenheden (u kunt al voor aankonst reserveren) en speelfaciliteiten. Helaas was de hygiëne van de huisjes aan de maat: een wasbak die niet goed schoon was, borden in de kast die meteen opnieuw gewassen moesten worden, een enkel kussen dat aan vervanging toe was. Toch mocht dit de pret niet drukken en hebben we ons goed geamuseerd. De matrassen zijn niet echt geschikt voor wat zwaardere personen.

Twee aandachtspunten, even los van de hygiëne: er staan weliswaar playstations in de huisjes, maar het spellenaanbod dat te huur is is belabberd. Maar bij goed weer hebben waterliefhebbers dat zeker niet nodig, met meerdere zwemgelegenheden. Nadeel is wel dat je bij een kort verblijf door Corona niet de zekerheid hebt dat je het subtropische bad binnen kunt gebruiken. Het reserveringssysteem werkt maar op de dag zelf en er is niks geregeld om te zorgen dat wie vandaag zwemt morgen eerst anderen voor moet laten gaan. Dit kan tot teleurstelling leiden. (Op zondag waren binnen iets meer dan 2 minuten alle 1200 kaartjes weg.)

Parkinformatie en pasjes werden tijdig vooraf toegezonden. Dat is wel zo prettig, omdat je bij aankomst meteen door kunt rijden. (De slagboom gaat stipt om 15 uur open; eerder proberen heeft geen zin.)

Vergeet geen vlieggenmepper mee te nemen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Max Hermans, Marketing van Buitenhof de Leistert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste Rayvenger,

Bedankt voor je uitgebreide feedback.

U geeft als eerste aan dat de schoonmaak niet goed was bij aankomst. Dit hoort natuurlijk niet zo te zijn. Heeft u bij aankomst gemeld dat de schoonmaak niet in orde was (dit mag ook altijd telefonisch)? Op die manier hadden we wellicht meteen actie kunnen ondernemen.

Het is natuurlijk heel vervelend om te vernemen dat jullie niet voldoende gebruik hebben kunnen maken van het subtropisch zwembad. Wij begrijpen de frustratie en zoeken ook al vanaf dag één naar een sluitende oplossing. Ons excuus voor het ongemak dat dit heeft opgeleverd, maar we vragen voor uw begrip in deze.

Hopelijk hebben deze twee feedbackpunten een niet al te grote impact gehad op uw totale vakantiebeleving.

Graag tot ziens.

Beoordeeld op 28 juli 2020

Mooie huisjes maar de hygiëne is ondermaats. Etensresten nog in borden. Kussens met schimmel op. Er was zelfs niet gestofzuigd. Wij hebben dan maar zelf gepoetst.
Het park zelf is wel netjes en mooi. Anders wel een leuke tijd gehad in het park. Leuke zwemvijver en visputten.

Datum van verblijf: juli 2020

Bedankt voor uw reactie KeizerOne. U geeft aan dat bij aankomst de accommodatie niet schoon was. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Heeft u bij aankomst gemeld dat de schoonmaak niet in orde was? Op die manier hadden we wellicht meteen actie kunnen ondernemen.

Hopelijk heeft de slechte schoonmaak een niet al te grote impact gehad op uw totale vakantiebeleving.

Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

De leistert en buitenhof is een groot en ruim opgezet park. Een huisje aan de bosrand met mooie natuur en vrij uitzicht.
Park buitenhof heeft in het algemeen een verzorgde en nette indruk. Het plaza de, is al weer wat gedateerd, hoewel de recentelijke verbouwingen en styling goed gedaan hebben.

Veel speeltuintjes , veldjes, voor kinderen. Erg kind vriendelijke. De capaciteit van verschillende faciliteiten is in het hoogseizoen wat beperkt. Wat leid tor volle, te drukke faciliteiten (speel jungle, plaza, zwembad).
Horeca is prima, Mr Friet is goed, niet al te duur en snelle hardwerkende team die in een paar piekuren moeten stampen. LA Selva is mooi, fraai terras, spelen voor Kids nabij, alleen de kaart is beperkt, niet van culinaire kwaliteit, en niet goedkoop...jammer, want dat zou die horeca accomodatie wel kunnen gebruiken. Voor wat kwaliteit en betere prijs kun je gelukkig in de omgeving snel wat anders vinden(ontdekken).
De milieustraat is goed opgezet. Met veel scheiding naar soort. Is erg netjes. Houd het zo.

Minpunten:
- zwembad met corona maatregelen is prima en begrijpelijk, maar niet eerlijk. Verdeel je tickets naar rato je accomodaties en personen. 48uur van te voren kun je hem dan boeken, en 24uur van te voren niet genuttigd vervalt dat zwembad bezoek aan de vrije sector...
-De WiFi in de vakantiewoningen is dramatisch tot niet werkend. Een netwerkkabel met een accespoint van erbarmelijke kwaliteit en bandbreedte....Jammer, aangezien dit al een jaar of 3 a 2 periodiek gemeld word aan het park. Een playstation 3 of 4 zonder internet/WiFi kan bijna niet....
- lange termijn vervuiling in de huisjes, kun je CSU wel even op aanspreken.
- En maak speciale accomodaties waar je wel, en waar je niet met een vieze hond in mag.... allergie ...nadat er voor je 1 met hond in zat...bah.
- om de 2 dagen de veldje maaien achter je woning...is erg hinderlijk. Lijkt wel geen lijn en structuur in te zitten bij dat hoveniersbedrijf...schemaatje opstellen misschien...

Kortom een prima verblijf, twijfel een beetje tussen een 3 of een 4...de minpunten neigen naar 3 sterren...maar ik rond hem naar boven toe positief af op 4.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Vandaag aangekomen, en Helaas, ons luxe huisje blijkt nog vies te zijn bij binnenkomst. Zelf maar schoon gemaakt, want als we op een schoonmaker moesten wachten, hadden we misschien wel tot morgen moeten wachten. De vieze spatel die in de lade lag, hebben we ook nog niet vervangen gezien. Gastvrijheid is ook redelijk ver te zoeken op het park. Je verwacht toch wel heel anders op een zogenaamd 5 sterren park. Voor de kids is het plaza speeltuintje erg leuk als je wat wilt eten. De menu kaart is wel erg beperkt en maar 2 keuzes voor de vegetariër en erg prijzig. Tot nu toe, is het met de "corona" hygiëne erg ver te zoeken vooral dus in de vakantie boerderij. Een oude vieze prullenbak die je met je handen moet open maken bijv. Niet echt corona proof. ik denk dat wij nu al kunnen zeggen, dat wij na deze vakantie niet nog terug zullen komen. Erg jammer, want het park heeft wel de potentie

Datum van verblijf: juni 2020
Max Hermans, Marketing van Buitenhof de Leistert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het feit dat de schoonmaak van de bungalow niet goed was. Dit kan niet de bedoeling zijn. Een bungalow hoort bij aankomst gewoon schoon te zijn. Ik vind het lastig om in te schatten hoeveel invloed dit uiteindelijk op je vakantieplezier heeft gehad hierover zouden wij graag nog wat meer informatie ontvangen om onze beoordeling beter te kunnen vormen.

Fons van Rijswijck

Beoordeeld op 19 juni 2020 via mobiele applicatie

De aankomst en inchecken ondanks corona perikelen ging eigenlijk erg goed. Ik had geboekt via Booking, dus ze moesten even zoeken, maar we stonden geregistreerd.
We kregen onze card sleutels en we konden direct naar ons huisje.
Van te voren wisten we dat de lakens er nog niet waren. Verder alles perfect. Het is 16:00 uur...
Inmiddels is het 22:27 als ik dit schrijf, na 2x extra bellen, hebben wij jog steeds geen lakens... Dat is tot nu toe het enige wat niet soepel loopt. Al 3x gemeld: graag lakens voor 4 personen! Alles is ook al dicht bij de receptie, restaurant en de nooddienst heeft nu dus al 2x beloofd te komen.... we wachten nog steeds helaas.

Datum van verblijf: juni 2020
Max Hermans, Marketing van Buitenhof de Leistert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2020

Beste Sascha,

Allereerst wat fijn om te vernemen dat je ons park erg mooi vind. Super!

Je geeft verder aan dat de lakens niet gebracht zijn geworden en zelfs na een aantal keer melden. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is niet de normale gang van zaken. Is het uiteindelijk wel nog goed gekomen?

Hopelijk heeft dit incident een niet al te grote impact gehad op je totale verblijf.

Fons van Rijswijck