Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 122
PricelineUS$ 122
Hotels.comUS$ 122
eDreamsUS$ 122
TravelocityUS$ 122
CheapTicketsUS$ 122
4 weken geleden beoordeeld

1 nacht gebleven en gekregen wat je verwacht van Van Der Valk Hotel Ridderkerk. Lekker ontbijt in de ochtend, uitchecken en weer weg.
Kamer netjes en schoon en mooie grote badkamer.
Genoeg parkeerplaatsen voor het hotel.

Beoordeeld op 16 september 2021

Fijne receptie: zeer aangenaam en professioneel ontvangen. Voelde mij echt een gast. Verder heerlijke eetgelegenheid, mooie kamers, hotel mooi ingericht, vriendelijk en vakkundig personeel en een steenworpafstand van Rotterdam. Aanradertje...

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 september 2021

Geweldige huwelijksnacht gehad.
Mooie ruime kamer met genoeg faciliteiten.
Kamer geweldig versiert met rodd blaadjes ballonnen en een fles cava met als afloop een geweldig ontbijt met voldoende keuzes en op tijd bezorgd op de kamer

Beoordeeld op 13 september 2021

Wij hebben een prima verblijf gehad in vander Valk Ridderkerk. Het aangeboden arangement was prima en het heeft ons aan niets ontbroken. Doel was om in de omgeving te fietsen. Hotel heeft ons van mooie fietstochten voorzien dus dat maakte het compleet. Eeen echte aanrader dus

Beoordeeld op 12 september 2021

zeer goed hotel mooie kamers en vriendelijk personeel zeer mooie omgeving dicht bij alles steden en natuur licht aan afrit van autostrade maar in het hotel merk je er niks van prachtig zitten in de tuin op het terras