eDreams
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 15 september 2021

Geweldige huwelijksnacht gehad.
Mooie ruime kamer met genoeg faciliteiten.
Kamer geweldig versiert met rodd blaadjes ballonnen en een fles cava met als afloop een geweldig ontbijt met voldoende keuzes en op tijd bezorgd op de kamer

Beoordeeld op 13 september 2021

Wij hebben een prima verblijf gehad in vander Valk Ridderkerk. Het aangeboden arangement was prima en het heeft ons aan niets ontbroken. Doel was om in de omgeving te fietsen. Hotel heeft ons van mooie fietstochten voorzien dus dat maakte het compleet. Eeen echte aanrader dus

Beoordeeld op 12 september 2021

zeer goed hotel mooie kamers en vriendelijk personeel zeer mooie omgeving dicht bij alles steden en natuur licht aan afrit van autostrade maar in het hotel merk je er niks van prachtig zitten in de tuin op het terras

Beoordeeld op 9 september 2021

Hotel vlot bereikbaar. Ligt vlak aan de ring van Rotterdam.
Vriendelijk en gedienstig personeel. Was voor ons een fietsvakantie.
Men is vlug zowel in de natuurgebieden als in de grootstad.Uitstekend restaurant.
Een aanrader.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2021

Geweldig hotel met een ontspannen sfeer en prettige medewerkers. Wij verbleven hier 3 nachten en dat was een geldige ervaring. Het bed en de kamer was prima in orde. Het ontbijt was volledig Corona proof verzorgd. Helaas is dat in sommige hotel wel eens anders. Het diner was keurig verzorgd en de La Trappe Tripel smaakte als vanouds. Een punt van kritiek is de zit kwaliteit van de stoel in de kamer. Deze stoel komt waarschijnlijk uit 2003 (opening van het hotel) en zakt geweldig door. Deze mag wel worden vervangen en zet dan twee goed zittende stoelen neer. Is een tip aan de directie van het hotel. Geeft de kamer een plusje meer.

Kamertip: Het geluid van de A15 is niet hoorbaar in de kamer of het hotel. Wel in de tuin.
Datum van verblijf: augustus 2021