Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 112
Booking.comUS$ 112
eDreamsUS$ 112
PricelineUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Orbitz.comUS$ 112
Beoordeeld op 9 september 2021

Hotel vlot bereikbaar. Ligt vlak aan de ring van Rotterdam.
Vriendelijk en gedienstig personeel. Was voor ons een fietsvakantie.
Men is vlug zowel in de natuurgebieden als in de grootstad.Uitstekend restaurant.
Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2021

Geweldig hotel met een ontspannen sfeer en prettige medewerkers. Wij verbleven hier 3 nachten en dat was een geldige ervaring. Het bed en de kamer was prima in orde. Het ontbijt was volledig Corona proof verzorgd. Helaas is dat in sommige hotel wel eens anders. Het diner was keurig verzorgd en de La Trappe Tripel smaakte als vanouds. Een punt van kritiek is de zit kwaliteit van de stoel in de kamer. Deze stoel komt waarschijnlijk uit 2003 (opening van het hotel) en zakt geweldig door. Deze mag wel worden vervangen en zet dan twee goed zittende stoelen neer. Is een tip aan de directie van het hotel. Geeft de kamer een plusje meer.

Kamertip: Het geluid van de A15 is niet hoorbaar in de kamer of het hotel. Wel in de tuin.
Beoordeeld op 2 september 2021

Uitstekend hotel om als uitvalsbasis te dienen voor de omgeving Rotterdam.
Dicht bij de stad en een mooi fietsgebied rondom.
Wij hebben genoten van het hotel, het ontbijt was uitgebreid en goed, maar het restaurant ook prima

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Een weekendje hier geweest. Het hotel is mooi, De kamer, Atrium kamer, lag op de 2e verdieping. Het hotel is apart gebouwd. Ook leuk om te zien dat om de etages overal sportshirts hangen van bekende sporters die ook in het hotel hebben gelogeerd. Leuk om ze allemaal te bekijken.
Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Mooie grote kamers en badkamer. Veel parking, ook veel laadpalen, afgesloten fietsstalling, lekker eten, mooi ontbijt. Goede service, dichtbij autosnelweg, dichtbij Rotterdam, goede verbinding openbaar vervoer