“Aanhet water een 3-gangen menu als lunch”
Beoordeling van Ross Lovell

Ross Lovell
Reserveren met
Ross Lovell is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Restaurants in Ridderkerk
Keukens: Internationaal
30 mei 2018 beoordeeld

Op een mooie dag is het heerlijk vertoeven langs het water onder het genot van een heerlijke 3- gangen menu kijkend naar de bootjes die langs varen en de verschillende soorten vogels. Heerlijk genoten.

18 mei 2018 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten voor een goede prijs. Goede bediening die snel en adequaat op vragen inspeelde. Hopelijk houden ze dit hoge niveau vast.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze heeft alles, eten is super met afwisselende menu’s, mooie lokatie met perfect terras aan bet Waaltje.
Kom hier zeker 4x per jaar nog geen enkele keer teleurgesteld.
En vergeet de hoffelijke bediening niet!

Top ga zo door.

22 april 2018 beoordeeld

we hebben een verrassings menu gekozen van 5 gangen. Het bleek een heerlijke verrassing te zijn. OOk het wijn arragement was geweldig. Personeel heeft plezier in de uitleg van het eten en de gekozen wijn, Zijn erg goed op de hoogte, Complimenten aan aan de keuken. Meestal krijgt de bediening de complimneten maar in dit geval zeker ookhet keuken personeel. Een geweldig diner met heerlijke producten.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jeetje wat was ik hier lang niet geweest. Dat was ooit nog in de Wapen van Rijsoord tijd. Ons oog viel op de Tastebar toen we op zoek waren naar een leuke lunchgelegenheid ivm een familiedingetje.
Dus met z’n achten erop af.
Een beetje stilletjes als enige gasten binnen, maar we hebben wel enorm genoten van het gebodene. Leuk om via wat kleinere porties een idee op te doen van waar de keuken toe in staat is. Vriendelijke ontvangst en bediening met flink wat flexibiliteit ten aanzien van de individuele wensen en smaken van het gezelschap. De suggestie voor wijnen was ook prima in orde. Leuke middag gehad!

Reizigers die Ross Lovell bekeken, bekeken ook

Ridderkerk, Zuid-Holland

In Ross Lovell geweest? Deel je ervaringen!