Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Ch R
1 beoordeling
“6”
Beoordeeld op 25 april 2018 voor een verblijf in december 2017

Huur is te duur voor een weekend
Huis is kooien netjes
Schoonmaakkosten zijn te prijzig
Dat er mogelijk is ook voor 1nacht te reserveren
Klant vriendelijkheid mis ik

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 mei 2018
Dear client,

Thank you for your review.

The final price for your reservation includes all the fees, as you can see before booking.

We hope you enjoyed your stay.

Thank you for choosing Only-apartments.

Regards,
Manuela

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Poeldijk

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren