“Top”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In een bijna onwerkelijke setting, verrukkelijk gegeten, menu tante Koosje. Uitstekend tempo, vriendelijke bediening.

25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na jaren weer eens eten bij tante Koosje. Het blijft een gezellig en knus restaurant met een huiselijke sfeer. We kozen voor een 4gangen menu met bijpassende wijnen. Eten bijzonder smakelijk en ook de wijnen voortreffelijk. Personeel vriendelijk, niet te opdringerig en adequaat. Was een heerlijk avondje.

24 maart 2019 beoordeeld

Door groupon hier terecht gekomen, zonder enige verwachting!
Ambiance moet je ervan houden, wanneer jij buitenlandse gasten hebt is dit de plek.
Het eten was gewoon subliem, werd erg goed gekookt, gevarieerd en verrassend, heel lekker. bediening gepast amicaal.
Kortom een heel plezierig restaurant om te bezoeken

1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 5 gangen menu met mooie bijpassende wijnen.
Bijzondere lokatie. Fijne sfeer
Echt een feestje

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pittoreske locatie, gezellige inrichting, prettige verwelkoming, hard werkend team, goed op elkaar afgestemd voor een vlotte bediening.
We kozen voor een 5-gangenmenu en konden hier aanpassingen in vragen.
Absolute plus: De wijnen waren voortreffelijk en uitstekend passend bij de gerechten. Gerechten zorgvuldig samengesteld, ook op passende borden en schalen, maar in de uitvoering vond ik dat de smaken steeds verdwenen in nèt teveel aan saus. Wij vonden noch het eten, noch de bediening een ster waard.
Jammer, omdat het niet aan onze verwachtingen voldeed en we hadden uitgekeken naar een toprestaurant.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Tante Koosje bekeken, bekeken ook

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Vreeland, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Tante Koosje geweest? Deel je ervaringen!