“Uitmuntend!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening met humor en deskundigheid, prachtige ambiance, de verrukkelijkste smaken met de bijpassende grandioze wijnen, team André enthousiast als altijd, prachtige gerechten ......wat moet ik nog meer zeggen? Het is een groot feest! 10 bestaat ‘t Amsterdammertje en dat wordt gevierd met een schitterend menu!

Datum van bezoek: maart 2019

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn restaurant is dit. Wij bewaren een bezoek altijd voor speciale gelegenheden en kijken daar naar uit. Alles klopt in dit restaurant omdat er met heel veel passie gewerkt wordt en dat voel en proef je. De amuses, de bijzondere gerechten, de mooie opmaak van de borden, de fijne bijpassende wijnen...alles perfect. Wij blijven terug komen om onze bijzondere momenten hier te vieren.

Datum van bezoek: februari 2019
16 februari 2019 beoordeeld

We hebben genoten, wat wordt hier verschrikkelijk lekker gekookt en wat een passie om bij die kruidige gerechten mooie bij passende wijnen te zoeken. Zelfs een heerlijk Marokkaanse witte wijn tegen de Marokkaanse kruiden, een hele mooie combinaties van spijs en drank. De bediening was vriendelijk en correct, we hebben een heerlijke avond uit gehad. Wat mij persoonlijk betreft vond ik de duif als hoofdgerecht heerlijk, maar ja ik ben een liefhebber van vlees en een duif vind ik heerlijk als tussengerecht, maar niet als hoofdgerecht. De friandises bij de koffie waren voortreffelijk.

Datum van bezoek: februari 2019
20 januari 2019 beoordeeld

't Amsterdammertje stond al een tijdje op ons verlanglijstje en afgelopen zaterdag zijn we door hen op een culinaire reis meegenomen. Het was letterlijk een culinaire reis, want de 4 amuses waar ons avontuur mee begon, gingen letterlijk van west naar oost en weer terug!

De chefkok kwam aan ons aan tafel een fijne avond wensen; dat geeft een persoonlijk tintje die we niet hadden verwacht. De bediening is super en je wordt tot in de puntjes verzorgd. De uitleg van de gerechten is duidelijk en gespecificeerd waarbij een vleugje humor door ons werd gewaardeerd!

Je kunt zien dat er hard wordt gewerkt voor de gasten zonder dat het überhaupt gestresst overkomt. Dit was voor ons in de Top 3 van beste restaurants waar wij gegeten hadden en wij gaan 100% zeker nog een keer terugkomen.

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chef legt alles goed uit! Bediening werkt met discipline, al zakte het aan het eind iets weg... Perfecte ambiance, volle bak, echter prima akoestiek! Mooi afwisselend 6 gangen menu, uiteraard voorafgaand nog een aantal amuses! De verdejo, viognier en de ripasso maakten het verhaal compleet! Cheerio

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die 't Amsterdammertje bekeken, bekeken ook

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province
Breukelen, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province
Vreeland, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In 't Amsterdammertje geweest? Deel je ervaringen!