“Op mooie dag hier heerlijk indonesisch gedineerd!”

Indonesische Restaurant Flores
Reserveer een tafel
zo 28-2
20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 10 Restaurants in Loenen aan de Vecht
Beschrijving: Indonesisch specialiteitenrestaurant Flores is centraal en rustiek gelegen tussen Amsterdam en Utrecht, aan het rand van het mooie dorp Loenen aan de Vecht.
2 oktober 2020 beoordeeld

W e namen de Flores rijsttafel en woow, wat zag en rook dat lekker. Al die heerlijke authentieke reuk en smaken, zo netjes geserveerd in leuke bakjes. Met geen kinderachtige porties, maar ook niet zoveel dat je niet weet waar je beginnen moet.
Die saté kambing, de rendang, de daging smoor.
Ik waande me echt weer in Indonesië, het echte Z.O. Azië en het gastvrije en attente personeel, de heerlijke rosé uit de Provence, die er perfect bij smaakt!
Kortom een avond om nooit meer te vergeten!

Datum van bezoek: september 2020

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hadden we zin om eens uitgebreid te lunchen en op de één of andere manier kwamen we op Flores uit. Meerdere keren langs gereden, maar nooit naar binnen gegaan. Hadden we dat maar eerder gedaan!
Vriendelijke bediening en een prima kaart. We bestelden allebei het lunchmenu met de soto ajam, de mini rijsttafel en achteraf de spekkoek en koffie naar keuze.
De soto was prima, de mini rijsttafel was zeker meer dan genoeg (vol) en de spekkoek huisgemaakt. We hebben echt top gegeten en we komen zeker terug! Dikke vette tien!

Datum van bezoek: september 2020
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren erg lekker gegeten. We gingen voor de streetfood opties. Het was jammer genoeg niet zo druk, maar het is zeker wel een aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
27 februari 2020 beoordeeld

Gisteravond hier gegeten. 2x de 'pittige' rijsttafel besteld, maar dat 'pittige' viel op zich best wel mee.
Wel voor de prijs van de rijsttafel per persoon, daarentegen. Die was ronduit 'pittig' te noemen.
De kwaliteit van het eten was op zichzelf prima. Wel Nederlands-Indisch, maar dat is te verwachten. Geen probleem.
De porties waren karig. Los daarvan hadden we nog een paar Sateh Kambing besteld (naast de Rendang altijd een goede graadmeter) en die was prima.
Bediening was OK. Vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, voor de eerste keer en niet de laatste. Rijsttafel Flores was uitgebreid, fijne smaken. Personeel heel vriendelijk. Bedankt.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Indonesische Restaurant Flores bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Indonesische Restaurant Flores geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.