“Nieuwe kaart”
Beoordeling van Brasserie No.14

Brasserie No.14
Reserveren met
Brasserie No.14 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 25 Restaurants in Lemmer
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. HEERLIJK restaurant met vriendelijk personeel en een goede nieuwe kaart. Mooie wijn op de fles.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras. Goede stoelen, leuk uitzicht.
Vlotte en vriendelijke bediening. En lekker geluncht. Een aanrader.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plek voor een lunch.
Leuke, uitgebreide kaart met mooie gerechten zoals diverse flammkuchen.
Perfecte hamburgers en verder ziet alles er prima uit.
Vlotte bediening.

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gelegenheid om te eten, echter het eten viel tegen. De springrolls waren eerder zuur dan fris en niet onze smaak.

Hoofdgerechten. Kip uit de oven was wit en leek wel gekookt met een lichtelijke citroensmaak. In verhouding weinig vlees en had hem lekker bruin en knapperig verwacht. Viel tegen.

De schnitzel was wel prima en goed bereid.

De bijgerechten waren goed bereid en lekker. Had wel wat meer friet bij gemogen.

Kortom de uitstraling komt niet volledig overeen met het eten. Wel een mooie gelegenheid met goede bediening. Lijkt mij dan ook een prima plek om te borrelen maar iets minder qua diner.

25 augustus 2018 beoordeeld

Dankzij het bijzonder mooie weer hebben wij onze lunch op het terras kunnen gebruiken met zicht op allerlei verschillende soorten boten en bootjes, super !
De lunch kwam vlot op tafel, de bediening is leuk.
Ook het interieur van deze zaak is een vermelding waard, een moderne, aangename inrichting.

Reizigers die Brasserie No.14 bekeken, bekeken ook

In Brasserie No.14 geweest? Deel je ervaringen!