“Lekker en prima service”
Beoordeling van Brasserie No.14

Brasserie No.14
Reserveren met
Brasserie No.14 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Lemmer
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een week 3x langs geweest. 2x geluncht en 1x diner.
Was steeds erg goed van kwaliteit en super vriendelijke en correcte bediening.
Puntje van aandacht. De portie vlees vond ik net wat te klein.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn en goed gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk en mee denkend. Het eten heerlijk. Kortom een dikke aanrader!!!

30 april 2018 beoordeeld

Onze carpaccio salade en poké bowl met tonijn waren heerlijk!
Deze brasserie ligt midden in Lemmer, met een terras aan het water.
Wij zaten echter binnen daar het buiten erg warm, maar ook druk was.

De inrichting is wat aan de donkere kant, maar zeer sfeervol. Muziek stond wat hard, maar dit had de bediening door en het volume werd snel wat teruggedraaid.
Vlotte en vriendelijke bediening.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht met een groep vrienden hier gegeten. Ondanks dat het restaurant vrij vol was keurige plek gecreëerd. De bediening was vlot en top en we hebben heerlijk gegeten, aanrader!

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als student wordt je praktisch niet geholpen. Kwartier moeten wachten tot er eindelijk werd gevraagd of we wat wilden drinken. Over hoelang ‘t duurde tot er werd gevraagd wat we wilden eten ben ik al helemaal niet te spreken. Ronduit slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar. Terras & binnen waren overigens niet druk dus daar lag het niet aan.

Reizigers die Brasserie No.14 bekeken, bekeken ook

In Brasserie No.14 geweest? Deel je ervaringen!