“Super service en heerlijk gegeten”
Beoordeling van Brasserie No.14

Brasserie No.14
Reserveren met
Brasserie No.14 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Lemmer
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht met een groep vrienden hier gegeten. Ondanks dat het restaurant vrij vol was keurige plek gecreëerd. De bediening was vlot en top en we hebben heerlijk gegeten, aanrader!

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als student wordt je praktisch niet geholpen. Kwartier moeten wachten tot er eindelijk werd gevraagd of we wat wilden drinken. Over hoelang ‘t duurde tot er werd gevraagd wat we wilden eten ben ik al helemaal niet te spreken. Ronduit slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar. Terras & binnen waren overigens niet druk dus daar lag het niet aan.

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een bezoekje aan Lemmer hier koffie / thee gedronken. De huisgemaakte gebakjes zijn zeker een aanrader. Het interieur oogt gezelligheid en warmte.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter een super goed verzorgde en gezellige high tea gedaan bij Brasserie No. 14. Alles met zorg klaargemaakt, dat zag en proefde je! Heel veel soorten thee erbij gekregen en hele vriendelijke dames in de bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar!!

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op doorreis naar Leeuwarden en wilden graag even een hapje eten. 2 vriendelijke dames tipten ons naar nr 14 te gaan. Wij waren er blij mee. Vriendelijk personeel, snelle bediening, moderne nette inrichting en goed eten. Carpaccio salade en eendenborstfilet. Er was ook aandacht voor onze 1 jarige zoon.

Reizigers die Brasserie No.14 bekeken, bekeken ook

In Brasserie No.14 geweest? Deel je ervaringen!