“Top👍”
Beoordeling van Pizzeria Delizia

Pizzeria Delizia
Geclassificeerd als nr. 8 van 26 Restaurants in Lemmer
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten smaakte goed, bediening prima, prijs top, prima sfeertje! Hoefden niet lang te wachten en niet te druk!

Datum van bezoek: augustus 2020

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Italiaan met goede pizza en erg lekkere spaghetti fruit di mare.

Vis in de spaghetti was niet zuinig goede garing en heel net geprijsd

Datum van bezoek: juli 2020
4 september 2019 beoordeeld

alles was erg goed.van bediening tot afrekenen aan toe.mooi plekje maar is ook logisch in je eigen dorp in het centrum aan het water.

Datum van bezoek: juli 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een lekkere pizza meegenomen om thuis op te eten. In de pizzeria was erg vriendelijk personeel, een leuk groepje. De mensen in de pizzeria en op het terras leken erg tevreden. Het plekje is perfect, vooral om lekker op een terrasje te kunnen zitten en Ik heb niet lang hoeven wachten of de eigenaar had mijn pizza al klaar. Al met al raad ik deze pizzeria zeer zeker aan en ik zal hier nog veel vaker komen!!

Datum van bezoek: april 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

mooi zaakje met de lekkerste eten van lemmer zeker een aanrader en zeker in de zomer is het leuk om met vrienden en/of familie hier te gaan eten ;)

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Pizzeria Delizia bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Delizia geweest? Deel je ervaringen!