“Prima”

Eetcafe Lange Piet
Geclassificeerd als nr. 19 van 29 Restaurants in Lemmer
Keukens: Frans
8 augustus 2021 beoordeeld

Snitzel is prima en voordelig
Lekker Franziskaner witbier erbij en dan smikkelen

Prima hapje eten zonder fratsen

Datum van bezoek: augustus 2021

21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was matig naar mijn idee geen verse producten, personeel was niet erg vriendelijk.
Pluspunt je zat leuk aan het water.

Datum van bezoek: september 2020
14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht, diepvries eten.. carpaccio met ajar en augurk... biefsfuk bleef ik op kauwen...
Na afloop buikpuin

Datum van bezoek: augustus 2020
10 juli 2020 beoordeeld

Smakeloze vis, als garnering uitgedroogde meloenschijfjes, lauwe aardappeltjes en salade die niet echt fris was met wat rauwkost en augurk eroverheen. Wij zoeken de volgende keer een ander restaurant in Lemmer!

Datum van bezoek: juli 2020
12 augustus 2019 beoordeeld

Zeebaars en de biefstuk wel lekker, maar kon beter. Zeebaars beetje aan de flauwe kant. Biefstuk wel lekker maar niet om te zuigen. Zal waarschijnlijk ook komen door de drukte in de feestweek met het skûtsjesilen, maar zou eigenlijk niet iuot moeten maken

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Eetcafe Lange Piet bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Lange Piet geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.