“Leuke locatie, zeer aardige bediening”
Beoordeling van Beach Club Lemmer

Beach Club Lemmer
Geclassificeerd als nr. 6 van 28 Restaurants in Lemmer
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren hier wat gegeten op terugweg vanuit Friesland. Eten is simpel, hamburger/saté maar prima! Altijd worden we hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel. Ze komen je zelfs achterna rennen tot aan de parkeerplaats om een vergeten zonnebril te brengen, super attent! Kortom, een prima gastvrije plek voor een hapje en drankje en te genieten van de zonsondergang!

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ongewoon mooie plek, die je niet verwacht. Op een zomeravond ontdekt. De bediening is niet best maar de plek is top!!

Datum van bezoek: september 2019
17 juli 2019 beoordeeld

De van ons leven beleefden wij grotendeels bij Beachclub Lemmer. Al je zorgen worden weggenomen, al vanaf het eerste gesprek over onze bruiloft. De eigenaren zelf helpen je op weg om jouw dag te regisseren, denken mee in mogelijkheden en in wat je regelen moet. Van tevoren cocktails proeven, diners samenstellen, muziek/podium/licht&geluid regelen: niets is te gek. Het resultaat? Een onvergetelijke dag, inclusief warm en feestelijk welkom, cocktails, koffie en taart, een heerlijk 'walking diner'. En dat feest mensen, één voor in de boeken!

Datum van bezoek: februari 2019
720ren_e, Eigenaar van Beach Club Lemmer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Bedankt voor deze bijzondere review, met alle liefde gedaan.
XXX Alexandra, René en Team BCL

8 juli 2019 beoordeeld

Prachtige locatie !
Helaas was het eten zwaar teleurstellend, de producten zijn niet vers (potjes, pakjes, zakjes). Het is allemaal erg vet en erg zout.

Datum van bezoek: mei 2019

Goedenavond,(sorry voor deze late reactie)

Jammer van u ervaring.
ik ben benieuwd wat u gegeten heeft, bijna alles komt uit eigen keuken.
Saté, Pulled Pork, de stoofschotel vis en vlees.
Behalve de saté saus maken we alle sausen en dressings zelf.
ook alle soepen zijn huisgemaakt.
De snacks die wij serveren maken wij uiteraard niet zelf.

Met vriendelijke groet René Engwerda.

5 juli 2019 beoordeeld

We hebben heerlijk genoten op het terras. Gezellig geborreld en genoten van het uitzicht. Daarna binnen heerlijk gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Beach Club Lemmer bekeken, bekeken ook

In Beach Club Lemmer geweest? Deel je ervaringen!