“Goed restaurant”
Beoordeling van Limani

Limani
Reserveren met
Limani is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 37 Restaurants in Hellevoetsluis
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed en gezellig restaurant! Eten is van goed kwaliteit. Erg gastvrij. Zeker wel een aanrader :)

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een heel goed Grieks restaurant. Niet zo'n doorsnee menukaart. Waren blij verrast door de bijzondere mezze, vooral de inktvis was top en supermarkt. Heel vriendelijke en attente bediening. Superavond gehad!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een hele leuke resturant. Heel goed te eten. Personeel ook heel leuk. De baas ook een leuke man

30 april 2018 beoordeeld

We hadden gereserveerd voor 14 personen. Er stond een keurige tafel voor ons achterin het restaurant. Werden vriendelijk bediend door een jonge man. Drankje, brood,smeersels en de kaart. Een wat oudere dame ( eigenares?) kwam de bestelling opnemen. Op de kaart wordt een 2 gangen menu en 3 gangenmenu aangeboden. Ik vroeg om de 2 gangenmenu en dan hoofd en nagerecht. Dit kon niet werd me toegesnauwd. Waarom werd me niet verteld of uitgelegd. Toen maar het 3 gangen menu gekozen wat verder voortreffelijk was. Alle 14 personen hadden gelijk hun maaltijd aan tafel. Er worden goede en verse ingrediënten gebruikt. Mag allemaal wel iets vriendelijker.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens even genieten van de Griekse keuken. Fijne ongedwongen sfeer waar gelukkig ook echte tsipourou geserveerd werd!

Reizigers die Limani bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Limani geweest? Deel je ervaringen!