Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 75
Hotels.comUS$ 76
PricelineUS$ 75
TravelocityUS$ 76
FindHotelUS$ 75
Agoda.comUS$ 76
Beoordeeld op 4 augustus 2022

verouderde kamer moet zeker opgeknapt. Personeel zeer aardig en correct Ontbijt was prima. omgeving mooi. Helaas was de kamer gehorig. Badkamer was zeer mooi, alles was schoon. Ondanks de mobiele airco nog steeds zeer warm op de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 augustus 2022

Op de kamers staat een mobiele airco die erg luidruchtig is, en weinig levert. Verder is het een goed hotel, met een mooie uitstraling vooral in de gangen naar de kamers die erg Fries aandoen.
Personeel is ook erg vriendelijk en voor fietsers helemaal super met een mooi fietsenstalling. Van alle gemakken voorzien!

Beoordeeld op 1 augustus 2022

Goed, niks mis. Prettig dat ze airco's op de kamers hebben gezet. Ontbijt staat morgens netjes om 6:30 uur klaar. Alleen dan kan het wel af en toe een beetje fris zijn in het restaurant. Wandschilderingen en vloerbedekking erg mooi.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 augustus 2022

We hebben genoten van een verblijf in een een klein, gezellig hotel met vriendelijk personeel. De omgeving is prachtig! Het verblijf was aangenaam, vriendelijk personeel en mooie kamers. Helaas was er alleen een bad aanwezig en geen aparte douche. Dit is niet prettig voor oudere mensen.

Beoordeeld op 31 juli 2022

Vriendelijk personeel, gedateerde badkamer, toe aan renovatie, kamers liggen aan een (te) drukke straat. Goed restaurant tegen nette prijzen met prima bediening, ook het ontbijt is ruim voldoende.Een vaste, stille airco zou de waardering ook helpen, nu te veel lawaai of te warm.