PricelineUS$ 76
TravelocityUS$ 76
FindHotelUS$ 76
Beoordeeld op 7 juli 2022

ondanks alle ongemakken vieze glazen gebroken vloertegels losliggende vloertegels toch een gezellig lang weekend vooral in Dokkem een gezellige stad Leeuwarden viel zwaar tegen en ook naar harlingen geweest dat was top

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 4 juli 2022

Gemoedelijk hotel op een perfecte locatie gelegen om Friesland te gaan verkennen. Alle hoeken en gaten van Fryslan is van hieruit heel goed te bereiken.
Het personeel is uiterst vriendelijk, klantgericht en correct.
Het ontbijt is om naar huis te schrijven: "Zo wil ik het elke morgen!". Lekker fruit, muesli, boerenyoghurt, roerei, bacon, allerlei lekker broodjes. Voor de liefhebber is er ook ongezoete sojamelk (even vragen bij de bar).
De kamera zijn gedateerd, maar goed onderhouden. De badkamer is heerlijk ruim met wastafel, toilet, ligbad en douchecabine.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 3 juli 2022

Met overmatig plezier in dit van der Valk Hotel gelogeerd, vriendelijk personeel , mooi restaurant met aansluitend een terras, Het Hotel is een 3 sterren hotel maar onze ervaring was zeker 4 sterren waard.

Kamertip: Wij als iets ouder hebben begane grond gevraagd, was prima nabij geparkeerde auto.
Beoordeeld op 2 juli 2022

Mooi sfeervol hotel in friesland! Kamers zagen er tip top uit. Goede prijs versus kwaliteit! Heerlijk ontbijt! Gastvrij ontvangen & geholpen! Kortom een echte aanrader om te bezoeken & de omgeving te verkennen

Beoordeeld op 28 juni 2022

Geen van der Valk uitstraling, restaurant heeft update nodig, en klantgerichte medewerkers
Ontbijt is er voldoende , maar een zeer summier aanbod ,
Aan de receptie keurig geholpen i.v.m. niet trap kunnen lopen kregen we keurig een kamer op de begaande grond