Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 21 juni 2022

Het hotel heeft een heel lange geschiedenis. De huidige vorm stamt uit de tijd dat het "motel" populair werd. De kamers worden ook nog als "motelkamers" aangewezen. De twee verdiepingen met kamers hebben ieder een eigen thema: de begane grond heeft als thema de Friese schaatssport en de 1e verdieping heeft als thema een paardenstal. De kamers zijn zonder veel franje maar netjes ingericht. Er is geen centrale airconditioning in het hele hotel, maar op de kamers zijn losse airco units. Er is geen lift.
Het restaurant is van het niveau dat je mag verwachten bij Van der Valk: goede maaltijden tegen een redelijke prijs.
Het adres (Rijksstraatweg) doet een drukke weg vermoeden. Dat is niet terecht. Het doorgaande verkeer gaat buiten Hardegarijp om en het hotel ligt daardoor aan een heel rustige weg.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juni 2022

aangenaam verblijf ideaal vertrekpunt om te fietsen, we komen reeds jaren om te fietsen in Nederland en meestal is het bij Vandervalk als het past bij de locatie die we willen aandoen we waren zeer tevreden

Beoordeeld op 16 juni 2022

Prima hotel met goede bediening. Enige minpunt voor bejaarden: douchen in een badkuip. Voor de rest was de bediening prettig. Een mooi hotel om enige dagen in de omgeving door te brengen. Ruime gratis parkeerplaatsen.

Beoordeeld op 15 juni 2022

Goede service. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt, lunch en diner. Her gebouw op zich heeft wel renovatie nodig. En de inrichting van de kamers mag wel vernieuwd worden. In vergelijking met het restaurant dat er top uitziet.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2022

Prijs/kwaliteitverhouding is goed maar zeer gedateerde faciliteiten.
Mobiele airco in kamer (geluid).
Restaurant is goed. (Te) grote porties en redelijk simpel ontbijt.
Uitstekende parkeermogelijkheden.
Goed maar te klein fietsenhok met oplaadmogelijkheden.
Vriendelijk maar niet echt professionele bediening in restaurant.
Grote kamer (36 m²) met simpele badkamer. Lage, maar goede bedden.