Priceline
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 84
eDreams
Beoordeeld op 1 maart 2022

Na een hartelijk ontvangst hebben we gelijk onze fietsen gepakt en een fietsroute van 45 km gaan doen. Geweldig mooi en afwisselend. Weer terug bij het hotel een heerlijk bad genomen en daarna aan onze gereserveerde tafel aangeschoven. Het eten was heerlijk en onze standaard kamer verrassend ruim. Mooie Samsung TV. Alles is niet hypermodern maar schoon en praktisch. Fijn waren de shampoo- en zeeppompjes in de badkamer.
Vanwege het arrangement nog zo'n dagje....en dat alles voor een hele redelijke prijs.
Leeuwarden ligt dichtbij en Dokkum is ook goed te doen, zelfs met de fiets.
Volgende keer gaan we de wandelingen doen in die prachtige omgeving.
Eén puntje was jammer, er is geen lift aanwezig. Maar dat zal in de toekomst gaan veranderen werd ons verteld.
Goed ontbijt met aardig wat keuzes. De koffie was uitstekend!

Beoordeeld op 28 februari 2022

Prima hotel, leuke locatie. Wel de wat " oudere" van der Valk. Maar dat heeft ook wel wat.
Vriendelijk personeel en behulpzaam. Bedden liggen lekker. Ontbijt ook genoeg keuze.
Vlak bij Leeuwarden waar je gezellig kunt winkelen.

Beoordeeld op 21 februari 2022

Uitermate vriendelijk en voorkomend.
Al het personeel van bediening tot de mensen die de kamers schoonhouden waren attent..
Van de omgeving moet je niet te veel verwachten tenminste als je er een dolle boel van wil maken.
Maar de rust, de natuur, de leuke stadjes....het is grenzeloos!
De bevolking is voorkomend en behulpzaam. en ze nemen de tijd om je te helpen .

Beoordeeld op 21 februari 2022

Goed ligging vlakbij Leeuwarden. Zeer prettig personeel. Wat gedateerd, maar wordt binnenkort verbouwd. Lekker ontbijt. Voor vegetariërs zouden wat meer gerechten beschikbaar kunnen zijn. Fijn hotel. Zeker nog eens.

Beoordeeld op 4 februari 2022

Geboekt vanwege een zakelijke afspraak ik de buurt. Hardegarijp is zelf niet bezienswaardig. Hotelkamer is prima, receptioniste allerhartelijkst. Wat tegenviel was de bediening in het restaurant. Men was erg druk met zichzelf en minder met de gasten. Het duurde iets meer dan een kwartier voordat we werden gevraagd wat we wilden drinken en eten.

• Reistype: Reisde voor zaken