Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 98
Priceline
TravelocityUS$ 98
Beoordeeld op 28 februari 2022

Prima hotel, leuke locatie. Wel de wat " oudere" van der Valk. Maar dat heeft ook wel wat.
Vriendelijk personeel en behulpzaam. Bedden liggen lekker. Ontbijt ook genoeg keuze.
Vlak bij Leeuwarden waar je gezellig kunt winkelen.

Beoordeeld op 21 februari 2022

Uitermate vriendelijk en voorkomend.
Al het personeel van bediening tot de mensen die de kamers schoonhouden waren attent..
Van de omgeving moet je niet te veel verwachten tenminste als je er een dolle boel van wil maken.
Maar de rust, de natuur, de leuke stadjes....het is grenzeloos!
De bevolking is voorkomend en behulpzaam. en ze nemen de tijd om je te helpen .

Beoordeeld op 21 februari 2022

Goed ligging vlakbij Leeuwarden. Zeer prettig personeel. Wat gedateerd, maar wordt binnenkort verbouwd. Lekker ontbijt. Voor vegetariërs zouden wat meer gerechten beschikbaar kunnen zijn. Fijn hotel. Zeker nog eens.

Beoordeeld op 4 februari 2022

Geboekt vanwege een zakelijke afspraak ik de buurt. Hardegarijp is zelf niet bezienswaardig. Hotelkamer is prima, receptioniste allerhartelijkst. Wat tegenviel was de bediening in het restaurant. Men was erg druk met zichzelf en minder met de gasten. Het duurde iets meer dan een kwartier voordat we werden gevraagd wat we wilden drinken en eten.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 januari 2022

Ondanks eten in de kamer verder wel oké, niet de modernste van der Valk van Nederland :)).
Tafeltje in kamer voor ontbijt en diner is te laag dat is jammer je zit dus niet lekker.
Alle medewerkers keurig en attent.

Datum van verblijf: januari 2022