Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
Orbitz.comUS$ 92
Beoordeeld op 5 januari 2022

Er had wat beter ingespeeld kunnen worden in de service tijdens de lockdown dec. 2021. Bij aankomst was er geen eettafel en eetstoelen op de zeer ruime kamer, pas nadat we er om gevraagd hadden werd deze geplaatst.
Maaltijden op de kaart zijn hetzelfde en eenvoudig zoals in elk van der Valk hotel in Nederland. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en ruim voldoende.
Bed was uitstekend. Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Beoordeeld op 4 januari 2022

We hebben een uitermate goed verblijf gehad en heerlijk geslapen! De coronamaatregelen hebben geen invloed gehad op ons welbevinden. Alles was tot in de puntjes georganiseerd. Wij zijn benieuwd hoe het hotel is, zodra de maatregelen weer zijn opgeheven. En komen dan ook graag weer terug.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 27 december 2021

Fijn hotel met parkeren voor de deur en mooi centraal gelegen voor diverse uitjes in Friesland. Voor zowel auto als fiets zijn is er in de buurt veel natuurschoon te zien. Voor het fietsen zijn veel autovrije fietspaden beschikbaar. Bezoekjes aan de diverse Friese steden zijn met de auto goed te doen en aan te raden.

Beoordeeld op 20 december 2021

erg goed ontbijt prima kamers netjes Het was net de zaterdag avond na de persconferentie.dus diner op de kamer. dit zag er prima verzorgd uit en was lekkker.
personeel was erg vriendelijk. we wensen ze veel succes tijdens deae lockdown net voor de kerst

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2021

Geweldig goed en leuk hotel met prettige medewerk(st)ers, goed ontbijt en diner werd via de roomservice aangeboden n.a.v. aangescherpte regelgeving. O
Ligging is prima omdat men diverse richtingen uit kan gaan.