Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 84
PricelineUS$ 84
Orbitz.com
Beoordeeld op 20 december 2021

erg goed ontbijt prima kamers netjes Het was net de zaterdag avond na de persconferentie.dus diner op de kamer. dit zag er prima verzorgd uit en was lekkker.
personeel was erg vriendelijk. we wensen ze veel succes tijdens deae lockdown net voor de kerst

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2021

Geweldig goed en leuk hotel met prettige medewerk(st)ers, goed ontbijt en diner werd via de roomservice aangeboden n.a.v. aangescherpte regelgeving. O
Ligging is prima omdat men diverse richtingen uit kan gaan.

Beoordeeld op 5 december 2021

Kleinschalig hotel, met prima faciliteiten. Ook voor vegetariërs keuze bij diner! (Iets meer was nog leuker geweest. Vorige keer kemer o begane grond, nu een lange trap, maar kamer was prima. Pracht badkamer.

Beoordeeld op 29 november 2021

Kleinschalig hotel waardoor er een huiselijke sfeer heerst, zeer aardig personeel, lekker gegeten, veel gezien in omgeving zoals b.v. de tegeltjesbrug, Dokkum ook aan te raden, wandeling over de vestingmuur en gezellig centrum.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021

afgelopen jaar meerdere keren zakelijk verbleven hier.
Zeer vriendelijke bediening; stond afgelopen dagen versteld dat een van de restaurantmedewerkers zelfs mijn favoriete biertje nog kende!!
de kamers, vooral aan achterzijde, zijn netjes gerenoveerd en zijn vooral heel stil!
Min puntje is slechts afwezigheid ventilatie en een lekkende douchewand, de rest is tiptop in orde.
Restaurant heeft typische Vd Valk menu, vooral qua ontbijt mijns inziens wel erg ouderwets. moet je niet wekenlang eten. maar dat hoeft ook niet:-)
het was smakelijk voor enkele dagen!
Kom hier komende weken graag paar maal terug.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken