TripAdvisor
Echt
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Ontzettend lekker gegeten ?”
Beoordeling van Grieks Restaurant Paros

Grieks Restaurant Paros
Geclassificeerd als nr. 5 van 30 Restaurants in Echt
14 september 2019 beoordeeld

Ondanks dat het restaurant en terras helemaal vol zat, was het eten er snel. Vriendelijk en attent personeel. Tip: wel reserveren.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Laatst met z'n drieën hier lekker gegeten en omdat het mooi weer was had buitenterras onze voorkeur maar dat zat vol hoorde we toen we een tafel reserveerden. Het werd door ons perfect opgelost door ons een tafeltje te geven tegen de openstaande schuifpui naar buiten.
Ook de kaart is zeer uitnodigend waarbij je heerlijk kunt variëren met vis en vlees in combinatie met diverse voorgerechten.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. De zaak is er sinds de nieuwe eigenaar sterk op vooruit gegaan. Goede bediening en leuke sfeer.

Datum van bezoek: juli 2018
25 juli 2019 beoordeeld

We kunnen iedereen dít restaurant aanbevelen. Gezellige indeling. Leuk terras. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Personeel was prima op elkaar ingewerkt. Was gezellig, en een heerlijk avondje uit eten. Met een uitstekende sfeer.

Datum van bezoek: juli 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met het hele gezin ter ere van een verjaardag.
Eten was gewoon top, alles smaakte heerlijk! Bediening zeer vriendelijk en komen regelmatig aan tafel ondanks dat het goed vol zat.
Fijne avond gehad.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Grieks Restaurant Paros bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Grieks Restaurant Paros geweest? Deel je ervaringen!