“Leuke gezellige zaak ”
Beoordeling van Herbergh de Parel

Herbergh de Parel
Reserveren met
Herbergh de Parel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Oostermeer
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige zaak en vriendelijk personeel zo hoort het ouderwets gezellig en knus ingericht het eten was heerlijk.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een snel zakelijk diner, als pauze tijdens een training, was een hele plezierige ervaring. Vriendelijk bediening, heerlijke artisjok salade en een zeer smakelijke Thaise curry. Aanrader!

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte prima maar je moet er wel de tijd voor nemen. Alleen al een simpel voorgerecht als breekbrood met kruidenboter duurde zeker 25 minuten voor het op tafel stond. Vervolgens ruim een half uur op het hoofdgerecht gewacht.
Omdat alle tafeltjes niet bezet waren vraag ik me af hoe lang de wachttijd is mocht het ooit echt druk zijn.
De bediening was prima, 2 aardige jonge dames.

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel er een beperkte kaart is, hebben we met ons gezin heerlijk gegeten. Mooie gerechten, goede kwaliteit. Bediening is erg vriendelijk. Oplaadplaats voor elektrische auto's om de hoek, ook handig.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor werk een tijdje in dit hotel verbleven. Alles goed in orde. Vooral de chef laat je 's avonds prettig verrassen met zijn maaltijden. Het zijn plaatjes.

Reizigers die Herbergh de Parel bekeken, bekeken ook

Surhuisterveen, Friesland

In Herbergh de Parel geweest? Deel je ervaringen!