“onverwachts goed”
Beoordeling van Stadscafe Simons

Stadscafe Simons
Geclassificeerd als nr. 10 van 67 Restaurants in Doetinchem
30 mei 2018 beoordeeld

werden overvallen door onweer, dus van terras maar naar binnen verhuisd. Menukaart doorgeplozen en een overheerlijke tonijnsalade en overheerlijke scampi's besteld.
Beiden overheerlijk, zeker een herhaling waard hier te gaan eten, geen uitgebreide dinerkaart, geen bijzondere zaken maar wat ze serveren is heerlijk en onverwachts goed.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met terras. Hier buiten gegeten. Vlotte bediening en prima lunch mogelijkheden. Aanrader is de Primitivo op glas. Goede prijs prestatie verhouding.

5 mei 2018 beoordeeld

Een snelle en zeer attente bediening gastvrij en vriendelijk.Je bent echt te gast.
Heerlijk genoten van een voortreffelijke lunch en lekkere wijn.

Prijs kwaliteits verhouding TOP !

Een zeer goede reden om vaker te gaan shoppen en lunchen in Doetinchem

4 mei 2018 beoordeeld

Even met onze dochter en kleindochter naar Doetinchem. Rond het middaguur begint onze maag te knorren. Het terras van Stadscafé Simons lokt ons omdat het lekker in de zon ligt. De kaart biedt voldoende mogelijkheden en het personeel is vriendelijk en attent. Gewoon onthouden dit plekje!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi groot terras, hartje Doetinchem. Lekker zonnig, met schaduw onder een paar parasol bomen. Lunch okay, wijn prima.

Reizigers die Stadscafe Simons bekeken, bekeken ook

Doetinchem, Gelderland

Doetinchem, Gelderland

In Stadscafe Simons geweest? Deel je ervaringen!