“Ontspannen middag”
Beoordeling van Grand Cafe De Bank

Grand Cafe De Bank
Geclassificeerd als nr. 6 van 76 Restaurants in Doetinchem
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
30 september 2020 beoordeeld

Fijne ontspannen middag gehad. Leuk cafe met twee leuke biertjes en heerlijke nachos. Een aanrader. Personeel vriendelijk. Netjes ivm corona alles met ruimte tussen de tafels en handgel.

Datum van bezoek: september 2020

13 september 2020 beoordeeld

Voor het eerst in Doetinchem en we belanden bij de Bank het terras is gezellig ingericht, we hebben hier heerlijk gegeten en gedronken, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ,de extra bestellingen kwamen vlug.
Het restaurant is een oud bankgebouw dat was goed te zien bij de WC‘S die schoon waren.
Dus een plek om terug te komen.

Datum van bezoek: september 2020
11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier al een keer eerder geweest toen was het eten goed de bediening vriendelijk je voelt het al aan komen nu precies het tegen over gestelde. Wat heel jammer is je zit er leuk namelijk.

Datum van bezoek: augustus 2020
29 juli 2020 beoordeeld

We genoten van de lunch op het terras dat nu extra groot is. Het zijn royale porties, soms een verrassende twist.

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld

Lekkere lunch, omelet zeer smakelijk
Salade ook uitstekend.
Lokatie prima, personeel goed maar komt direct als je drankje op is vragen of je weer iets wilt gebruiken
Iets te snel wat ons betreft

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Grand Cafe De Bank bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe De Bank geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.