25 mei 2018 beoordeeld

Gebruik gemaakt van zowel het hotel als restaurant. uitstekend gedineerd, maar ook ontbijt was goed verzorgd. Kamer zeer verzorgd en goed onderhouden. Inloopdouche en bad waren ergs prettig om te gebruiken.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
22 mei 2018 beoordeeld

De ontvangst in het hotel was heel hartelijk, de kamer heel netjes en mooi ingericht. Mooie badkamer met een zalige inloopdouche. Uitgebreid ontbijt. Bij een volgend verblijf in het land van Maas en Waal kiezen we zeker terug voor ‘de twee linden’

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
De Twee L, Public Relations Manager van De Twee Linden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste heer / mevrouw Huyge,

Hartelijk dank voor uw hele vriendelijke recensie. Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in het Land van Maas en Waal.

Met gastvrije groet,

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekend en zeer gastvrij hotel. De kamer is erg ruim en netjes met een zeer luxe badkamer. De kamer heeft naast het 2 persoons bed een zitbank en grote LED TV. De badkamer heeft naast een regendouche ook een bubbelbad. Het restaurant serveert goede gerechten tegen een goede prijs. Enige minpuntje is het wat sobere ontbijt in de ochtend.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie recensie! Wij zijn erg blij te horen dat alles goed is geweest.

Wij hopen dan ook u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

3 mei 2018 beoordeeld

We hebben een prima kamer met zeer goede stoelen en bedden gekregen. We zijn nog nooit zulke heerlijke stoelen op een hotelkamer tegengekomen. Het sanitair met een hele goede douche ziet er fris en goed uit. We zijn hartelijk welkom geheten in het hotel. Ook het ontbijt is ruim voldoende met diverse soorten brood en beleg. Tevens beschikt het hotel over een goed restaurant voor het gebruik van het diner met voldoende keus uit diverse gerechten.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
De Twee L, Public Relations Manager van De Twee Linden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste heer en mevrouw Bart,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit mooie bericht achter te laten.
Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen.

3 mei 2018 beoordeeld

Leuk hotel in het Land van Maas en Waal. Mooi uitgangspunt voor tochten door dit gebied. Te voet, per fiets of per auto. De kamers zijn zeer comfortabel. Er ontbreekt niets. Restaurant id prima. Maar bovenal: de vriendelijkheid van het personeel scoort een 9!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Geachte heer Biezemans,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om dit mooie bericht achter te laten.
Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst.