“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Eetcafé De Troubadour

Eetcafé De Troubadour
Geclassificeerd als nr. 3 van 4 Restaurants in Beesel
27 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn hier tijdens onze vakantie drie keer gaan eten. We hebben vandaag de zalm geprobeerd; die was overheerlijk. De carpaccio-maaltijdsalade was geweldig smakelijk. Zelden zo lekker gehad. Het eten werd mooi opgediend. Het is gezellig zitten (veel te kijken) en het personeel was ontzettend vriendelijk.

20 augustus 2020 beoordeeld

Kipsate besteld met frietjes
Kip zaten veel onkauwbare kwaggels aan en had een muffe smaak. Satesaus was niet goed doorgeroerd. De olie dreef bovenop. Frietjes lekker. Salade prima, niets bijzonders. Daarbij kroepoek en atjar kant en klaar. Mooie locatie, mooi terras. Goede bediening.

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker bier, mooie locatie, vriendelijke service. Maaltijd salade met vis genomen en aangenaam verrast. Dit was oprecht lekker. Mooi volle schaal met sla en groenten, gerookte zalm, forel stukje, surimi, garnalen en gefrituurde inktvisringen. Goeie dressing. Wit en bruin broodje met kruidenboter (die was wat minder). Ook een tosti ham kaas besteld. Netjes opgemaakt en met goed brood (niet van dat hele dunne), beetje vettig door de kaas maar dat mag voor een tosti. Super!

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het 'huisgemaakte zuurvlees' was goed, maar het werd droog en in een creativiteitsloos bakje opgediend. De erbij geserveerde frieten werden waarschijnlijk slechts langs de frituur gehaald. Jammer. Beperk je tot een biertje.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Eetcafé De Troubadour bekeken, bekeken ook

In Eetcafé De Troubadour geweest? Deel je ervaringen!