Beoordeeld op 19 november 2018

Tijdens een mooie wandeling vanuit Swalmen, vanaf de web site, kwamen we langs dit terras. Leuke zit op mooi plein en mooie grote herberg.
Gezellige bediening ondanks alle drukte en smakelijke consumpties.
De moeite waard.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Mooie kaart met ogenschijnlijk doordeweekse gerechten. Om uw bord komt een rijk palet van verschillende smaken. Een smaakvolle ontdekking. Niet goedkoop maar de moeite waard. Verrassingsmenu een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Op de valreep geboekt (fietserpad) en zeer warm ontvangen door een gepassioneerde gastheer, genaamd Henk, die ervoor zorgde dat het ons aan niets ontbrak. Goede kamer, heerlijk bed en goede douche. Ontbijt was super! Sfeervol ingericht. Diner was goed en wat niet goed was loste Henk op. Aanrader de vissoep en knoflookkaassoep. Respect voor het personeel op deze enorme grote locatie waarbij Henk alles onder controle had en dit zeer toegewijd en met passie uitvoerde. Een locatie met veel mogelijkheden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018

hadden arrangement van 3 overnachtingen met heerlijk ontbijt aandacht voor de gast en relaxt personeel
kamers schoon en fijn bed Het begint hier al met de ontvangst met koffie enne vlaai Ook eigenaar heel toegankelijk voor advies over omgeving

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Om koningsdag af te sluiten gingen we naar het mooie maasdorp Beesel om een diner te genieten van de koningin der groenten: de asperge. Er was volop gratis parkeergelegenheid. De Bongerd is een fraai oud gebouw. We kregen een fijne tafel in de overdekte binnenplaats door de vriendelijke serveerster aangewezen. Een heerlijk viergangen diner van asperges. Heerlijk eten dat mooi werd opgediend. De serveerster adviseerde de Portugese huiswijn en die was inderdaad zeer smakelijk.

Datum van verblijf: april 2018