Angelique K

Top adres voor paar dagen eropuit

Beoordeling van Hotel 't Gemeentehuis
4,0 van 5 bollen21 mei 2024 beoordeeld
Heel gezellig,knus,nostalgisch hotel
Lekker eten,veel keus uit drankjes
Lekker ontbijt heerlijk krentenbrood en suikerbrood..
Heel vriendelijke medewerkers ,niks is te veel moeite
Hotel ligt midden in het dorp,naast vaart en ophaalbrug
Dicht bij bushalte
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
9.5 km van Hotel 't Gemeentehuis
Bar/lounge
Meer hotels in Bedum bekijken
Beoordeeld op 19 mei 2024

Voor ons het gezelligste hotel in het noorden. Ongedwongen, bruin cafe achtig, erg vriendelijk personeel, prima kamer met heerlijke bedden. Ontbijt is prima, niet overdadig maar genoeg keus. Wij komen weer terug als we weer naar het noorden komen.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 22 april 2024

Leuke ontvangst in het gezellige dorpshotel. Ontzettend vriendelijke bediening. Nette schone kamers en heerlijke bedden! Het ontbijt is zeer verzorgd, warme eitjes en broodjes en ruime belegkeuze. Ook een avond driegangenmenu gegeten, smakelijk en met zorg klaargemaakt! Binnen 75 meter ruime parkeergelegenheid. Kortom: hier gaan we nog een keer terug voor wandel- en fietsweekend!

Kamertip: Mooie plek om te starten met wandel- of fietstocht! Of een bezoek aan de stad Groningen.
Beoordeeld op 22 april 2024

Eenvoudige, maar keurige accommodatie. Ietwat gedateerd maar met charme! En als je niet teveel eisen hebt, is het heel goed toeven. Heerlijke bedden en douche. En met een uitstekende keuken! Uitgebreid vers ontbijt. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Kamertip: Onze kamer was erg eenvoudig, maar schoon, praktisch bruikbaar en met lekkere bedden en een goeie douche!
Beoordeeld op 15 april 2024

Prima personeel
Goed eten
Mooi terras (jammer dat het zondags niet open is).
Geen parkeerproblemen. Het winkelgebied is wat sober. Gelukkig komt er binnenkort een nieuwe rondweg waardoor het vrachtverkeer van en naar de Friesland Campinafabriek niet het dorp door hoeft.

Beoordeeld op 7 april 2024

Ik doe niet zo snel mee aan deze beoordelingen. Maar voor deze mensen maak ik een uitzondering. Van de vele 'voordeeluitjes' uitjes was dit wel de beste ervaring. Vriendelijke mensen, gezellig interieur in oude stijl, eten is er voortreffelijk, kamers fris en schoon, met zelfs net nieuw meubilair. Rustig 'dorp' en makkelijk kostenloos parkeren. 12 km van Groningen. Dit mag je niet overslaan. Trouwens ook het 'Forum' in groningen niet. Alle lof voor de mensen van het gemeentehuis.