BrasilTraveller
Rijswijk

Een echte aanrader.

Beoordeling van Hotel 't Gemeentehuis
4,0 van 5 bollen22 apr 2024 beoordeeld
Eenvoudige, maar keurige accommodatie. Ietwat gedateerd maar met charme! En als je niet teveel eisen hebt, is het heel goed toeven. Heerlijke bedden en douche. En met een uitstekende keuken! Uitgebreid vers ontbijt. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Onze kamer was erg eenvoudig, maar schoon, praktisch bruikbaar en met lekkere bedden en een goeie...
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.5 km van Hotel 't Gemeentehuis
9.2 km van Hotel 't Gemeentehuis
  • Trip.com
9.2 km van Hotel 't Gemeentehuis
Restaurant
The exterior adjacent to the canal circling the centre
  • Skyscanner.com
Meer hotels in Bedum bekijken
Beoordeeld op 15 april 2024

Prima personeel
Goed eten
Mooi terras (jammer dat het zondags niet open is).
Geen parkeerproblemen. Het winkelgebied is wat sober. Gelukkig komt er binnenkort een nieuwe rondweg waardoor het vrachtverkeer van en naar de Friesland Campinafabriek niet het dorp door hoeft.

Beoordeeld op 7 april 2024

Ik doe niet zo snel mee aan deze beoordelingen. Maar voor deze mensen maak ik een uitzondering. Van de vele 'voordeeluitjes' uitjes was dit wel de beste ervaring. Vriendelijke mensen, gezellig interieur in oude stijl, eten is er voortreffelijk, kamers fris en schoon, met zelfs net nieuw meubilair. Rustig 'dorp' en makkelijk kostenloos parkeren. 12 km van Groningen. Dit mag je niet overslaan. Trouwens ook het 'Forum' in groningen niet. Alle lof voor de mensen van het gemeentehuis.

Beoordeeld op 23 maart 2024 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, en een nette kamer.Parkeren voor de deur.Prijs kwaliteit klopt helemaal.Gezellig en gemoedelijk Hotel.Met leuk restaurant.2e keer dat ik er kom, en kan alleen maar lovend zijn.Er was zelfs een tweemansformatie die muziek maakten.Zou ze zo uitnodigen voor in de kroeg.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 maart 2024

Geweldige service en zeer vriendelijke medewerkers.Heerlijk eten, onbijt en diner waren fantastisch.
Prima ligging vanuit een mooi Hotel, om Groningen te ontdekken. Lauwersmeer, Goningen stad en de wadden vanaf Bedum goed bereikbaar.

Beoordeeld op 12 maart 2024

hotel was goed zoals we al eerder ook hebben kunnen genieten.
in het vervolg willen we wel graag een kamer aan de voorkant, grotere kamer met ook gewoon uitzicht naar buiten, mooie grote ramen. en ook twee zit fauteuils.
diner was erg goed en ontbijt is nog steeds ook goed.

Kamertip: Mooi midden in het dorp