“Aanrader: prachtig authentiek huis op een unieke ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

ipasma
Leeuwarden, Nederland
2 beoordelingen
“Aanrader: prachtig authentiek huis op een unieke, rustige locatie, niet te ver van de bekende Toscaanse steden”
Beoordeeld op 17 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Onvergetelijke vakantie in Toscane.
La Querce bevindt zich in de heuvels ten noord-oosten van Lucca; niet te ver van de bekende publiekstrekkers (Lucca: half uur, Pisa en het strand: uurtje, Florence: iets meer dan een uur), maar toch echt midden in de Toscaanse natuur.
Het uitzicht is adembenemend; vanuit de prachtige tuin en vooral ook liggend in de ligstoelen op het terras kun je er wel de hele dag naar kijken. Behalve van het uitzicht genieten, kun je op het terras ook zalig buiten eten onder een 'dak' van druiven.
Binnen is het al net zo sfeervol: het huis is authentiek en geweldig smaakvol ingericht; met dikke muren en heel veel authentieke elementen, maar wel van alle mogelijke moderne gemakken voorzien. Ruime slaapkamers met heerlijke bedden, douches boven en beneden, wasmachine met droger en een vaatwasser en een ruime - echt nostalgische - keuken met groot fornuis en oven. Ondanks de hoge zomertemperaturen van ruim boven de 30ºC was het binnen relatief koel.
Bij wijze van welkom stond bij aankomst een fles wijn voor ons klaar, samen met wat etenswaar voor de eerste avond en volgende morgen.
Veel dank aan eigenaar Tom - en ook contactpersonen 'ter plaatse' Stuart en Helen - voor het ter beschikking stellen van deze geweldige plek en vooral ook het bijzonder plezierige contact.
We hebben oprecht genoten; en hadden na zes dagen sterk het gevoel dat we nog wel wat langer hadden willen blijven. Wie weet moeten we nog eens terug komen...
Hartelijke groet, fam. Regnerus, Nederland

Datum van verblijf: juli 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 aug 2018
Thank-you do much for the wonderful review, and for being such wonderful guests! You are most welcome back at any time!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren