“Eindelijk rust”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Heel goed - gebaseerd op 33 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
Pieter v
1 beoordeling
“Eindelijk rust”
Beoordeeld op 23 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Na drie weken een druk programma op Sumatra, Java en Bali, is het heerlijk vertoeven in deze rustig gelegen luxe villa. Op loopafstand van het strand waar je kunt surfen en op ongeveer 45 minuten loopafstand van Tanah Lot. Geen druk toeristengedoe maar rust tussen de rijstvelden. Alles kan worden geregeld door het alleraardigst professioneel personeel die er voor zorgen dat je niet te veel doet maar echt mag genieten van je vakantie. Fantastisch zwembad, mooie kamers, veel privacy. Wij hebben samen met onze 3 tienerzonen een geweldige afsluiting van de vakantie gehad waarin we alle indrukken hebben kunnen verwerken en ons hebben kunnen voorbereiden op de reis terug naar Nederland.

Maudy H
“Heerlijk”
Beoordeeld op 3 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Ik was hier met mijn zoon, vriendin en haar twee dochters. Heerlijke vakantie gehad. Personeel maakt het je echt naar de zin. Heerlijk gegeten en de loempia's waren favoriet. Het zuiden is heel druk. Veel reistijd kwijt.
Tanah Lot op loopafstand circa 25 minuten wandelen door de rijstvelden. Ook het strand is op loopafstand. Kortom aanrader.

Reisgroep: Vrienden
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Vakantie parasijs”
Beoordeeld op 13 december 2015 voor een verblijf in december 2015

Wat een rust, wat een lieve staf, wat een top keuken. Bedankt Ketuk! Marc de eigenaar bedankt voor de ' last minute ' taartjes. Wij hebben genoten en onze kleinzoon , klein als hij is, een jaar, vond het heerlijk. En eten! Liefs van Bernard, Sharon, Alex, Luuk en Adri.

Ruben B
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super fijne, relaxte villa”
Beoordeeld op 7 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Bij aankomst was het gelijk duidelijk dat de villa nog mooier was dan op de foto's. Alles was perfect geregeld en het personeel is erg behulpzaam. Het is schoon, verzorgd en het eten is lekker. De villa is afgezonderd van alle drukte van kuta/seminyak maar als je hier wel behoefte aan hebt is dit goed bereikbaar! Kortom droom villa waardoor wij extra konden genieten van onze vakantie.

Reisgroep: Stellen
Anja K
Waalre, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk huis gelegen tussen de rijstvelden.”
Beoordeeld op 30 september 2015 voor een verblijf in september 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Vlak bij het authentieke plaatsje Kedungu met haar vriendelijke inwoners. De mooie (bad)kamers in de villa waren netjes en schoon. De medewerkers van de villa was niets te veel om het ons méér dan naar de zin te maken. Alle lof voor Ketut, Cetig en onze trouwe chauffeur Made/Kadek. In één woord geweldig!
Een nadeel is wel dat het verkeer in het zuiden erg druk is. Als je uitstapjes wilt maken ben je relatief erg veel reistijd kwijt, naar westerse begrippen wel te verstaan. En, ach ja het is tóch vakantie....

Sjef D
Steenwijk, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Geweldige villa op een droomlokatie”
Beoordeeld op 11 september 2015 voor een verblijf in mei 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben met onze twee zonen een geweldige week gehad in villa AyoDe. Ongelofelijk wat een mooie villa met geweldig personeel. Geen moeite was hun teveel. Iedere dag waren de maaltijden van kok(in) Ketut een feest. Wat een gastvrijheid!

Irma0505
Sommelsdijk, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Genieten in luxe”
Beoordeeld op 7 september 2015 voor een verblijf in augustus 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

In augustus heerlijk 10 dagen genoten van het verblijf in Villa Ayo Ka. De villa bood ruim voldoende mogelijkheid en ruimte om er met 2 gezinnen te verblijven. Prachtige ruime kamers, mooi zwembad en elke dag genieten van het mooie uitzicht. Door de ligging dichtbij wat dorpjes was het erg makkelijk om in contact te komen met het dagelijkse Balinese leven en haar bewoners. Service en toewijding van het hele team was top!

Prijs/kwaliteit Hygiëne
Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren