“Vakantie parasijs”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Heel goed - gebaseerd op 33 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Vakantie parasijs”
Beoordeeld op 13 december 2015 voor een verblijf in december 2015

Wat een rust, wat een lieve staf, wat een top keuken. Bedankt Ketuk! Marc de eigenaar bedankt voor de ' last minute ' taartjes. Wij hebben genoten en onze kleinzoon , klein als hij is, een jaar, vond het heerlijk. En eten! Liefs van Bernard, Sharon, Alex, Luuk en Adri.

Ruben B
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super fijne, relaxte villa”
Beoordeeld op 7 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Bij aankomst was het gelijk duidelijk dat de villa nog mooier was dan op de foto's. Alles was perfect geregeld en het personeel is erg behulpzaam. Het is schoon, verzorgd en het eten is lekker. De villa is afgezonderd van alle drukte van kuta/seminyak maar als je hier wel behoefte aan hebt is dit goed bereikbaar! Kortom droom villa waardoor wij extra konden genieten van onze vakantie.

Reisgroep: Stellen
Anja K
Waalre, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk huis gelegen tussen de rijstvelden.”
Beoordeeld op 30 september 2015 voor een verblijf in september 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Vlak bij het authentieke plaatsje Kedungu met haar vriendelijke inwoners. De mooie (bad)kamers in de villa waren netjes en schoon. De medewerkers van de villa was niets te veel om het ons méér dan naar de zin te maken. Alle lof voor Ketut, Cetig en onze trouwe chauffeur Made/Kadek. In één woord geweldig!
Een nadeel is wel dat het verkeer in het zuiden erg druk is. Als je uitstapjes wilt maken ben je relatief erg veel reistijd kwijt, naar westerse begrippen wel te verstaan. En, ach ja het is tóch vakantie....

Sjef D
Steenwijk, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Geweldige villa op een droomlokatie”
Beoordeeld op 11 september 2015 voor een verblijf in mei 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben met onze twee zonen een geweldige week gehad in villa AyoDe. Ongelofelijk wat een mooie villa met geweldig personeel. Geen moeite was hun teveel. Iedere dag waren de maaltijden van kok(in) Ketut een feest. Wat een gastvrijheid!

Irma0505
Sommelsdijk, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Genieten in luxe”
Beoordeeld op 7 september 2015 voor een verblijf in augustus 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

In augustus heerlijk 10 dagen genoten van het verblijf in Villa Ayo Ka. De villa bood ruim voldoende mogelijkheid en ruimte om er met 2 gezinnen te verblijven. Prachtige ruime kamers, mooi zwembad en elke dag genieten van het mooie uitzicht. Door de ligging dichtbij wat dorpjes was het erg makkelijk om in contact te komen met het dagelijkse Balinese leven en haar bewoners. Service en toewijding van het hele team was top!

Prijs/kwaliteit Hygiëne
Service
The_Agres ...
Cothen, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een heerlijke plek om volledig tot rust te komen en goed uitvalsbasis voor dagtrips!”
Beoordeeld op 3 september 2015 voor een verblijf in juli 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk 9 dagen mogen verblijven in Villa Ayo Ka in de maand juli. De villa werd erg goed onderhouden en de bediening is zeer goed. Een wandeling met een Staff-member naar Tanah Lot was zeer de moeite waard. We hebben in één woord genoten en volledig tot rust gekomen!

Prijs/kwaliteit Kamers
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Fantastische villa”
Beoordeeld op 6 april 2015 voor een verblijf in mei 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Dit is werkelijk waar een villa waar je van kunt dromen. Na lang zoeken eindelijk een betaalbare villa gevonden. Reisperiode was april 2013 (late beoordeling). Er ontbrak niks in deze villa. Ontvangst door heel de crew met een lekker drankje. Elke dag werd er ontbijt, lunch en avondeten gemaakt. Het eten was fantastisch. Kamers, zoals je die alleen in extreem luxe hotels zult vinden. Onze kamer was aan het zwembad, vrienden hadden boven ons een kamer met een geweldig uitzicht. Uitkijktoren is een fantastische plek om van de omgeving te genieten. Zwembad is top en groot. De crew zorgt ervoor datje niks te kort komt. Locatie is vlakbij tanah lot. Als je wilt genieten in alle rusten en voorzien van alle gemakken en je wil je even koning voelen, moet hier naar toe. Cetig is de manager en die is geweldig. Vriendelijk.

Reisgroep: Vrienden
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren