“Bali op een presenteerblaadje”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Heel goed - gebaseerd op 33 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
Eindhoven, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Bali op een presenteerblaadje”
Beoordeeld op 2 oktober 2014 voor een verblijf in juli 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Deze villa heeft werkelijk alles om helemaal tot rust te komen. Dit maal heb ik Bali bezocht voor een bouwproject, waardoor het contrast van de drukke dagen geweldig was met de rustige locatie en de prettige staff die zorg voor ons heeft gedragen. Heerlijke plek, goede zorgen, geweldig zwembad, fijne slaapkamers, qua prijs/kwaliteit een ultieme aanrader!

Prijs/kwaliteit Locatie
Bezoek was om: Zaken
Reisgroep: Zaken
FredRoose ...
Maasland, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“geweldige villa in het echte Bali”
Beoordeeld op 10 maart 2014 voor een verblijf in februari 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Dit is voor mij de 3e keer Bali, maar de laatste keer was al weer 10 jaar geleden. Deze villa ligt op een hele mooie locatie in Bali, waar de toerist nog niet echt komt. Je waant je in het authentieke Bali. De Villa ligt niet alt ver van de oceaan en andere toeristische bezienswaardigheden. De staf doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken en de Villa zelf ziet er fantastisch uit en is van alle gemakken voorzien. Je komt hier helemaal tot rust. De foto's van deze villa zijn echt niet overdreven, een aanrader!!

Reisgroep: Alleen
philipper ...
Eindhoven, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
“Fantastische kennismaking”
Beoordeeld op 6 januari 2014 voor een verblijf in november 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Dit was voor mij de eerste keer Bali, en door dit verblijf zeker niet de laatste keer. De villa ligt perfect buiten de drukke en toeristische gebieden, op loopafstand van het strand maar tussen de rijstvelden, echt een geweldige plek. Zeer goed uitgeruste villa's waar tot rust komen vanzelf gaat. Heel mooi zwembad in combinatie met een charmante open 'huiskamer' waar we fantastisch verzorgd zijn door de staf. Vanuit de manager geweldige tips gehad voor de omgeving en alles werd geregeld. Auto met chauffeur, als we wilden alle maaltijden, massages, echt een geweldige plek om te ontspannen en van daaruit Bali te ontdekken!

Reisgroep: Vrienden
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Volgend jaar weer!”
Beoordeeld op 30 december 2013 voor een verblijf in november 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad in Villa Ayo!
De foto's zijn prachtig maar de werkelijkheid is nog mooier. De kamers zijn ruim, voorzien van prachtig meubilair en de tuin en het zwembad zijn heerlijk. We hebben met de hele familie beide villa's geboekt. We waren in totaal met 10 personen. De kleinere villa is wat compacter dan de grote maar voldoet aan alle wensen en eisen. De grotere villa is echt een aanrader als je van wat meer luxe houdt. Een heerlijke tuin, een groot zwembad met jacuzzi en het personeel zorgt ervoor dat aan al je wensen wordt voldaan! We hebben regelmatig een massage gehad, heerlijk!
Totaal zijn we 13 dagen geweest, een paar dagen lekker in de villa gebleven en mooie trips gemaakt naar oa Ubud, Seminyak, Menjanin island en uiteraard naar Tanah Lot!

Reisgroep: Gezinnen
FuitEindh ...
Eindhoven, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Vakantie zoals het hoort”
Beoordeeld op 30 december 2013 voor een verblijf in december 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Pure verwennerij. We hebben heerlijk genoten van de luxe, de privacy en het fantastische eiland.

Het huis is mooi, prachtig aangekleed en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is er uitnodigend.
Het huis ligt op afstand van drukkere gebieden wat fijn is voor de rust. Een reisje naar de drukkere gebieden duurt ongeveer een kwartier dus dit was goed te doen.
Het is natuurlijk altijd afwachten waar je terechtkomt maar in dit geval was het goed. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Reisgroep: Vrienden
P Z
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Dit is Bali”
Beoordeeld op 27 januari 2013 voor een verblijf in januari 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Van mijn roots op Bali zie ik niet veel meer terug als ik vanaf het vliegveld door Kuta naar de villa rijd. Maar hoe verder we er vandaan komen, hoe meer ik herken. Dit is het echte Bali met overal offers met wierook, mensen in traditionele kleding en een warung op iedere straathoek! En dan tussen de rijstvelden is daar Villa Ayo! Een fantastisch ingericht huis met woonkamer en keuken buiten. Je kijkt op de prachtig aangelegde tuin en het mooie zwembad. Dit is een geweldig begin van onze vakantie om bij te komen van drukte en jetlag. Cetig, de manager van de villa staat constant paraat om dagtrips, een huurauto of een massage (aan huis) te gelen en Ibu Mia maakt 3 x per dag een heerlijke maaltijd voor ons als we er niet op uit zijn. En dan rekenen we alleen de boodschappen af! Een nadeel is dat de villa vrij afgelegen ligt, je moet overal een taxi voor nemen. Maar dat blijkt ook een voordeel. In het dorp worden we uitgenodigd voor een traditionele bruiloft en een begrafenis. Een ervaring om nooit te vergeten en de allerbeste manier om kennis te maken met deze mooie gastvrije cultuur! Als we de kans krijgen, gaan we terug!

Reisgroep: Gezinnen
Marjan L
Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Netherlands
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Bali op zijn mooist”
Beoordeeld op 28 oktober 2012 voor een verblijf in juni 2012
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Deze villa is een aanrader. Hij ligt prachtig tussen de rijstvelden, waar je overheen kijkt als je ligt te relaxen bij het mooie zwembad of als je 's morgens je ontbijtje zit te genieten. De kamers zijn ruim, de bedden prima en de villa is van alle gemakken voorzien. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, vooral de bedrijfsleider, die ook nog eens goed Engels spreekt. De maaltijden zijn verrukkelijk, vooral als u naar Balinese specialiteiten vraagt.
Wij zochten rust en hebben die hier gevonden. Maar ... we hebben ook genoten van Seminyak, Denpassar. Tanna Lot. Het is eenvoudig om via de bedrijfsleider een scooter te huren, maar daar hebben wij de leeftijd niet meer voor. Voor ons regelde hij een auto, die ons bracht en ook weer keurig ophaalde.
Wij hebben gneoten van Villa Ayo en komen zeker nog eens terug

Reisgroep: Stellen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren