“oase van rust”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Apeldoorn, Nederland
2 beoordelingen
“oase van rust”
Beoordeeld op 9 maart 2013 voor een verblijf in december 2012

Na eerder gehuurd te hebben bij Vanja, zie de andere advertentie, in Zadar zijn we afgelopen kerstdagen geweest om Kroatië eens in de winter te zien. Kunnen we bij deze iedereen aanraden! Als eersten hebben wij gebruik mogen maken van dit prachtige appartement. Niet bijzonder groot, maar aan het gemak ontbrak ons niets. Ook is dit huisje erg romantisch en zeer rustig gelegen, in een typisch Kroatisch dorpje.

Voor de reiziger met iets oudere kinderen is het ook mogelijk om een studio erbij te huren, welke we hebben mogen bewonderen en er eveneens prachtig uitziet!

Neno en Vanja, we hadden het al gezegd maar toch: wij komen zeker nog eens!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: persoonlijke en vriendelijke ontvangst
Minpunten: douchestang ontbrak
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren