Beoordeeld op 17 oktober 2017

Mooie ligging aan zee.
Ontbijt is goed maar niet exceptioneel. Gratis parkeren. Gemeenschappelijke ruimtes, waaronder bar, zijn gezellig.

Prijs voor kamer met zeezicht is overdreven in vergelijking met andere accommodaties die we tijdens de reis hebben gehad. In tegenstelling met andere kamers was onze kamer was niet gerenoveerd. Ook de buitenzijde toont een beetje verouderd.
Personeel in restaurant is nogal afstandelijk.

Kamertip: Vraag een gerenoveerde kamer aan de kant vd zee
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 augustus 2017

In juli hier een week verbleven. Heerlijk en schoon hotel. Mooie kamers met heerlijke bedden. Prachtig uitzicht en goede verzorging. Zwemmen in zee vanaf de rotsen waar je ook heerlijk kunt zonnen. Groot zwembad. Niets op aan te merken!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 3 september 2016 via mobiele applicatie

mooi hotel en een schitterende kamer. schoon, fris en vriendelijke bediening. het zwembad is groot en schoon. de verdieping om laag aan de zee is een fijne aanvulling. je ligt er heerlijk rustig.het ontbijt is goed en uitgebreid. het enige kritische punt zijn de hoge prijzen van eten en drinken. voor een broodje betaal je €8 terwijl je hetzelfde broodje iets verder in de straat voor €3,50'hebt. ik ben zeker geen pin maar dat verschil is te groot.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Slecht niet doen voor zo veel geld
Had door telefoon prijs afspraak gemaakt
Bij aankomst met gezin werd t dubbele gevraagd

Vergane glorie

1970

Ouwerwets
Te druk zwembad

Echt asociaal andere afspraak gemaakt en je voor t blok zetten ik trap daar niet in
Heerlijke airbenb gevonden

Daar fantastische tijd gehad

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel in klassieke stijl. Alle faciliteiten zijn aanwezig en het personeel is zeer vriendelijk. Het zwembad en de zee liggen slechts 50 meter uit elkaar. Het ontbijt is uitgebreid en voorziet in een ieder zijn wensen.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie