“Fenomenaal!”

Beoordeling van Tenuta Madonnina

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Fenomenaal! ”
Beoordeeld op 9 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Wat een mooie verstopte parel op Sicilië. 10 dagen hebben wij mogen doorbrengen op deze prachtige locatie.
Al oriënterend via internet ga je af op de aantrekkelijke foto's. In je achterhoofd houdend dat deze natuurlijk op ultieme momenten en vanuit onmogelijke hoeken zijn genomen. Toch kan ik met recht zeggen alles wat wij hier aantroffen is boven verwachting.
Hieronder een opsomming
- Ontvangst en verzorging door gastvrouw Susanna, een lieve Siciliaans/ Nederlandse dame die ons verblijf met haar aanstekelijke passie voor Sicilië vlekkeloos heeft laten verlopen. Ze heeft de juiste contacten, is toegankelijk en hulpvaardig.
- Fenomenaal uitzicht op o.a. casteligione di sicilia. Geen fototoestel die dit prachtige plaatje kan vastleggen.
- Culinaire Siciliaanse avonden waren echt genieten. Siciliaanse kokin Angela verzorgt een 4 gangen diner op het landgoed waar geen restaurant in de omgeving (voor zover wij hebben ervaren) aan kan tippen!
- fijne services zoals dagelijks verse broodjes aan je deur, wasmachine, eindeloos veel waterspeelgoed voor grote en kleine kinderen.
- De heerlijke wijn!

Enige minpunt was dat er voor ons helaas geen kookworkshop in zat ivm te weinig animo onder de gasten. Hier hadden we ons van te voren al op verheugd. Reden te meer om terug te komen voor herkansing!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
marlies_e ...
Amersfoort, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“In 1 woord: gewéldig!”
Beoordeeld op 23 november 2015 voor een verblijf in februari 2013

Een heerlijke week gehad daar, alles was tiptop in orde. Mooi uitzicht, nette huisjes, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten tijdens een culinaire avond. Er is genoeg te doen in de omgeving en als je geen zin hebt om weg te gaan dan is het goed toeven met een boek naast het zwembad. Elke ochtend werden er verse broodjes bezorgd en konden we de bloedsinaasappels zó van de boom af trekken om vers sap te persen. Ze hebben een eigen wijngaard, ik drink zelf geen wijn, maar de wijn die ze produceren schijnt heerlijk te zijn.
Ik ga zeker nog een keer terug naar Tenuta Madonnina!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaars
Minpunten: Dat ik maar een week daar was, hadden er van mij wel 2 mogen zijn :)
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren