“Prachtig huis, tuin en omgeving”

Beoordeling van Meletta

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
20 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prachtig huis, tuin en omgeving”
Beoordeeld op 14 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Wij zijn hier voor de eerste keer. Het is wel even zoeken waar je precies moet zijn maar heeft ook zijn voordelen het is er heerlijk rustig. Het huis is prachtig, zowel de binnen als de buitenkant. Overal is over nagedacht dus ook mooie kozijnen met dubbelglas tegen de warmte. Muren zijn super dik ook prima tegen de warmte. Inrichting is goed en smaakvol en zeker niet van een typisch vakantiehuis. Totaal 3 slaapkamers en 3 badkamers waarvan 2 boven. Een van de slaapkamers met badkamer bevindt zich half onder de grond. Ziet er ook prachtig uit is erg groot maar vooral erg koel. De badkamers zijn prima functioneel en zien er goed uit. Wat fijn is, is dat er een extra toilet op de begane grond is en dus niet alleen in de badkamers. De tuin is prachtig aangelegd en onderhouden en wordt snachts automatisch gesproeid. Het zwembad is prima gelegen en van een mooi formaat en vooral net als de rest "erg schoon". Prachtige ligbedden met dikke kussens en parasols. Eigenlijk is alles prima in en bij dit huis. Het kleine dorpje is op 3 minuten rijden met de auto, waar je alles kunt vinden. Supermarktje, ijswinkel paar bars en restaurants, bakker, pizzeria en koffiezaak met heerlijke zoete broodjes. Verder is er geen uitgaansleven of iets maar wij zijn daar blij mee. Andere leuke dorpjes om te eten of te bezoeken zijn op ongeveer 10 km afstand. Allemaal wel te doen dus. Hou je van wijn? er zijn hier veel wijnhuizen/wijnproeverijen in de omgeving. Wij hebben na lang zoeken een punt gevonden wat iets minder zou kunnen zijn aan het geheel. De keuken is relatief klein, (weinig aanrecht ruimte) dus als je los wilt gaan met koken zou dit lastig kunnen zijn. Maar waarom zou je willen koken, je kunt overal prima eten en naar Nederlandse norm genomen gewoon goedkoop en het is prima. De pizzeria is op 3 minuten rijden en je kunt ook afhalen. Ook op de wegen naar het dorpje toen zijn zat restaurants te vinden. Wij vinden het een aanrader. Oh ja, toen we belde bij aankomst dat we het huis niet konden vinden werden we 5 minuten later opgehaald op de afgesproken plek. Prima geregeld dus. Wij huren al jaren huizen in Italie maar dit is echt een van de mooiste, en alles werkt ook gewoon. Absoluut een aanrader.
PS. de tuin is helemaal rondom afgesloten dus geen zorgen dat je hondje ineens is verdwenen.

Datum van verblijf: juni 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.