“Prachtige ligging en schitterende gastheer en ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Finca de los Sueños

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Baal
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
“Prachtige ligging en schitterende gastheer en gastvrouw”
Beoordeeld op 23 mei 2017 voor een verblijf in Mei, 2017

Ik had al van bij het eerste mailcontact een zeer goed gevoel bij deze B&B , en mijn gevoel kwam direct uit , hier voelden wij ons meteen welkom , prachtige ligging , goede matrassen , lekker ontbijt , lekker en voldoende avondeten , je kan hen alles vragen ze helpen je direct , Wim &Sheila zijn super gastvrije mensen en hun kindje Luka en hond Hristo maken het plaatje compleet , wij gaan zeker terug .

Je leeftijdgroep 50-64
stef510
Affligem, België
Niveau 4 bijdrager
16 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Rustig gelegen finca met schitterend uitzicht !”
Beoordeeld op 15 maart 2017 voor een verblijf in Februari, 2017

Deze finca heeft een schitterend uitzicht, is rustig gelegen en toch ben je in een klein half uurtje aan het strand, Malaga stad en de luchthaven.
Sheila zorgt voor een uitgebreid ontbijt en Wim staat je bij met allerlei tips wat betreft uitstappen in de buurt. Het appartement was net en ruim met een groot deels overdekt terras. Er is ook een zwembad aanwezig maar doordat het zo vroeg op het seizoen was hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Wij hebben 6 mooie vakantiedagen gehad in deze finca !

Bert D
Gent, België
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
“Welkom Thuis”
Beoordeeld op 17 april 2016 voor een verblijf in April, 2016

deze paasvakantie 2016 de tweede week de volledige finca afgehuurd voor ons gezin (mapa + 3 kids (14-11-7) en oma).
Hartelijke welkomst door Wim en Sheila (+ Luka!) in hun ruime vakantiewoning. Wij kunnen geen opmerkingen maken.
Ideale uitvalsbasis om Andaloesië te bezoeken met onze huurwagen.

Vertrekken jullie onmiddellijk opnieuw? JA

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren