“Prima locatie, heel compleet met zeer ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Marie Pau ...
1 beoordeling
“Prima locatie, heel compleet met zeer vriendelijke mensen.”
Beoordeeld op 7 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Mooie kraaknette slaapkamers en badkamers. We hebben kunnen genieten van de mooie infraroodcabine. Rustige buurt en echt niet ver van zee en Malaga.
Volgend jaar doen we het opnieuw!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
23 apr 2018
Bedankt voor de positieve commentaar. Jullie waren top gasten. Hopelijk tot volgend jaar.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren