8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit logement was een fantastische belefenis. Heel vriendelijke en behulpzame mensen. Kamers, ontbijten en avondmalen waren uitstekend. Ook ruim aanbod van plaatselijke wijnen aanwezig.

Een klein nadeel : Geen minibar op de kamer maar een gezamelijke koelkast in de gang.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
10 juni 2016 beoordeeld

Wat een mooi familie hotel.
Het hotel is mooi en rustig gelegen.
Zeer leuke ontvangst, persoonlijk en directe aanpak.
Iva en haar team zijn gewoon TOP!! Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker vers.
Wij hebben ook gegeten in het hotel, ze bieden om een heerlijke menu aan met verse en kwaliteitsvolle producten. Prijs kwaliteit correct!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
14 oktober 2015 beoordeeld

Zeer gezellige kamers, mooi salon met bar, gezellige ontbijtruimte met zeer goed ontbijtbuffet en vooral heel lekkere homemade portowijn
Diner mogelijk aan 30 euro pp (zeer uitgebreid met voorgerecht, soep, hoofdgerecht, nagerecht en koffie)
Op 20 min. Afstand van Porto per trein , ticket 5 euro retour

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
13 september 2015 beoordeeld

Iva en haar team zijn fantastische gastvrouwen en gastheren. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken en het enige wat je als gast hoeft te doen is te genieten. Dat is nog eens vakantie!! We sliepen in de junior suite. Een mooie kamer aan de voorkant van huis met het indrukwekkende glas in lood raam. Het kussen met daarop geborduurd Carpe Diem komt hier helemaal tot zijn recht. Wat erg opvallend is de geur van de lakens en de kussens, een ontzettende lekkere geur om nooit te vergeten. Alleen de badkamer met douche is een beetje aan de kleine kant. In de avond kan je ontzettend lekker eten met gerechten uit de omgeving. Ook voor de kokkin een dikke pluim!! Mijn partner was tijdens ons verblijf jarig en ook daar werd door Iva en haar team bij stil gestaan met in de ochtend een heerlijk zelf gemaakte cake met een kaarsje. In de middag kregen we van Iva een fles wijn aangeboden die we bij het zwembad opgedronken hebben. Prima zwembad niet groot maar goed om af te koelen en rondom het zwembad genoeg mogelijkheden om te relaxen. Iva en je team obrigado!!

Kamertip: Andere kamers hebben we niet gezien maar we denken dat ze allemaal goed zijn>
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
6 september 2015 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt voor 4 nachten. Het hotel is heel rustig gelegen in een klein dorpje. Bij aankomst werden we direct heel gastvrij ontvangen door gastvrouw Iva. We verbleven in het nieuw gedeelte van het hotel - schitterende grote modern ingerichte kamer met mooi terras, ruime badkamer.

's Avonds hebben we 3x genoten van een uitstekende diner - proficiat aan de kokkin - dagverse producten, groenten uit eigen tuin met bijhorende uitstekende wijn.

Aangezien het ons eerste bezoek was aan Portugal hadden we toch wat vragen omtrent de regio. Die uitleg werd uitvoerig en met veel plezier verstrekt door Iva.

Een aanrader - wij gaan zeker nog terug

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner