“Mooi restaurant met leuk eetconcept”
Beoordeling van Grand Cafe het Meestershuis

Grand Cafe het Meestershuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Vorden
6 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit plaatselijke restaurant. Leuk concept van kleine gerechtjes en lekkere betaalbare wijn. Zeker een aanrader.

4 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant heeft een originele kaart met Meesterwerkjes en Klassewerkjes. Het is een soort Achterhoekse tapas. Je kunt meerdere kleine gerechten kiezen om je menu samen te stellen. We zijn hier in een week twee keer gaan eten.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk concept, je kan kiezen tussen verschillende kleine gerechtjes. Leuke ambiance, vriendelijk personeel. Goede bediening en bovenal goed eten! Zeker een aanrader ☺

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De prachtige streek nodigt uit tot mooie wandelingen. 0 graden was het bij ons bezoek. Ideaal om ons te verwarmen aan de heerlijke champignonsoep in dit etablissement. Ook de brusschetta's waren overheerlijk. Gezellig kader met leuke details, heel vriendelijk personeel. TOP!

10 januari 2018 beoordeeld

Redelijk nieuw, maar inmiddels alweer een gevestigde naam in Vorden.
Perfect om de boel eens op te schudden en gelijk de nummer 1 van Vorden geworden.
Mooie en leuke tent, zeker ook met lekker weer.
Goed eten, gezellig, informeel, ze hebben ook een pubquiz bijvoorbeeld.
Zeker een aanrader om te bezoeken!

Reizigers die Grand Cafe het Meestershuis bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe het Meestershuis geweest? Deel je ervaringen!