“Thuis”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Vakantie op de Helderboom

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Thuis”
Beoordeeld op 13 februari 2017 voor een verblijf in januari 2017

Ik moest het naderhand nog even natellen met behulp van fotoboeken hoe vaak we intussen met heel veel plezier bij Paul en Denise van de Helderboom te gast zijn geweest. Sinds 1990 zijn we dus 10x geweest en dat zegt op zich al genoeg, toch?
Ongelofelijk dat de uitstraling en het warme welkomstgevoel nog steeds hetzelfde zijn, vandaar de titel "Thuis". Als ik één ding over de Helderboom zou mogen zeggen zou dat het zijn, het thuis voelen.
Het huisje Appel is van alle gemakken voorzien, de keuken completer dan je ooit in een ander vakantieverblijf zult vinden. De tuin om het huis heen is groot en afgezet zodat de eventueel meegebrachte hond of kleine kind lekker buiten kan zijn zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze weglopen. Nu zijn mijn kinderen daar inmiddels te groot voor, dat weglopen, maar de hondjes die dit keer mee waren des te meer.
En ondanks dat het "overall"-gevoel is dat de tijd daar heeft stil gestaan, zitten de eigenaren bepaald niet stil. Nu is er recent een prachtig theehuis bij gekomen, in de perfect verbouwde schuur. En alles is zo opgezet dat je privacy als gast nog steeds gewaarborgd is.
De uitgestrektheid, de rust, de sterren die je daar 's avonds ziet(!) en de natuur om je heen... De vakanties daar voelen zo bijzonder dat ik het eigenlijk het liefst voor mezelf zou willen houden. Misschien snel maar weer een datum plannen!

3 apr 2017
Bedankt voor jullie reactie. We zijn er erg blij mee
PimmaS
Hilversum, Nederland
Niveau 3 bijdrager
19 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
““Traditional afternoon tea" op een werkelijk unieke plek”
Beoordeeld op 20 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Er is niets zo typisch Engels als het nemen van afternoon tea, dat kan ook in de Achterhoek!
Gelegen in het buitengebied van het dorp Vorden, het mooie Linde vindt u deze unieke plek.
Tussen de houtwallen, noten, kastanje -en appelbomen, ligt deze verbouwde boerderij. Als je onder de oude bomen zit, vergeet je alle drukte en is het genieten van de geserveerde zelfgemaakte gerechten, heerlijk!

Voor alle wandelaars, Pieterpad loopt hier langs, de vele fietsers, maak hier uw tussenstop.
Ik begreep wel: voor de afternoon tea, wel reserveren.

Was de routebeschrijving naar de woning duidelijk? Algemene staat van de woning
Service
Reisgroep: Vrienden
23 nov 2016
Bedankt voor jullie positieve reactie. We zijn er heel blij mee.
Passport6 ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige en heerlijke vakantieplek!”
Beoordeeld op 1 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De gastheer en -vrouw zijn de vriendelijkheid zelf. In de nostalgische vakantieboerderij is het heel aangenaam en gezellig verblijven. Ook de ruime eigen tuin draagt bij aan het vakantiegenot. Het royale terrein waarop de woning staat is prachtig, natuurlijk, begroeid met diverse fruit- en notenbomen, waar vrijelijk van geraapt en gegeten mag worden. Het naastgelegen gezellige "eigen" theehuis is "de kers op de toch al lekkere taart" :) Niet nodig om ook eens nog de loftrompet over de schilderachtige Achterhoek zelf te steken.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het geheel was fantastisch!
Minpunten: Geen minpunten
Reisgroep: Vrienden
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
23 nov 2016
Bedankt voor jullie mooie reactie.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren