Zie aanbieding
  • Restaurant
TripAdvisor
Zie aanbieding
20 december 2017 beoordeeld

Zoals boven vermeld, heel erg fijne ontvangst en verzorging, goede hotelkamer en
heerlijk wild gegeten. De omgeving is fijn om te fietsen of wandelen. Gezellig zitten met een glaasje bij de open haard, die voor ons aangemaakt werd.

Kamertip: Er zijn boven en beneden kamers. Als je niet goed ter been bent, er is geen lift.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
19 november 2017 beoordeeld

Een nachtje geslapen in het weekend als eindpunt van een Pieterpad etappe. Locatie is prima vlak bij het station en een paar minuutjes lopen van de hoofdstraat.
Kamers (budget) zijn klein en wat gedateerd. Bed was prima.
Personeel was erg vriendelijk en atmosfeer beneden was gezellig. Ontbijt gemiddeld, wel heerlijk brood.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Een TripAdvisor-lid
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wonen sinds kort in Vorden en proberen alle lokale restaurants uit. Dat zijn er best veel binnen 5km omtrek (+/- 15). We hadden het restaurant van hotel "De Gravin van Vorden" nog niet gehad.

Het is een sfeervol restaurant in een voormalige schuur. We namen het 4 gangen wildmenu met de aangeprezen wild-wijn.
Het voorgerecht dat wij namen was de salade met eendenborst. Heerlijk en het zag er ook prachtig uit. Daarna bospaddestoelen ragout.... dit was verrukkelijk. De hertenbiefstuk met rundersukade was ook heerlijk.
Het afsluitend kaasplankje prima. Alles bij elkaar een heel smakelijke ervaring. De wijn paste heel goed en na een kopje koffie gingen wij voldaan naar huis.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
4 oktober 2017 beoordeeld

De kamer was klein en gedateerd maar wel schoon en goede bedden.
Het ontbijt is goed maar kan wel wat uitgebreider. Het diner is wel heel goed.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam wanneer er gevraagd werd om
om advies.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje vergane glorie. Goed bed.
Na een fantastisch diner in het restaurant, lagen de verwachtingen hoog voor het ontbijt. Jammer genoeg werden deze niet ingelost; kaas en charcuterie van supermarktkwaliteit. Wel diverse soorten brood.
Hardgekookt eitje (koud) beschikbaar.
Fruit helaas niet aantrekkelijk.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner